Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: ladekabel i-on, kjøp, lån eller tips om kjøp av ny eller deler

Startet av TRM, mandag 25. august 2014, klokken 23:55

« forrige - neste »

Muffinman

Hmm, det står i sterk kontrast til det mange andre melder om stoffsetene.  Da er de ikke ikke skuddsikre likevel kanskje?

EDIT: Handlet hos Grønvold?

E_S

Ja, jeg ser at setebunnen mangler "strukturen" i stoffet etter 130000 km. Det er ennå helt, men har blitt helt flatt. Det er nok kun velour som holder i det lange løp av stoffseter..

Grønvold ja. Har vokst opp et kvarter unna.. :D
2020 Tesla Model 3 Performance
+ en veteranbil og to gamle fossilbiler (som skal selges)

Muffinman

Vår P85 har passert 132k, og skinnsetene i den holder opp forbausende godt. De ser helt fine ut enda :)

E_S

Vurderer å begynne å samle deler til ting kan tenkes å ryke, for eksempel lader. Jeg vet det må kodes, men det dukker vel opp noen som kan gjøre slikt etter hvert som bilene går ut av garanti. ;)
2020 Tesla Model 3 Performance
+ en veteranbil og to gamle fossilbiler (som skal selges)

BMW850

Sitat fra: Muffinman på onsdag 01. november 2017, klokken 21:11
Vår P85 har passert 132k, og skinnsetene i den holder opp forbausende godt. De ser helt fine ut enda :)

Ja, min P85 fikk de omtalte bølgene i skinnet på sitteputa etter noen få tusen kilometer. Etter det har de holdt seg akkurat like fine  :+1:
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA