Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: ladekabel i-on, kjøp, lån eller tips om kjøp av ny eller deler

Startet av TRM, mandag 25. august 2014, klokken 23:55

« forrige - neste »

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

petersv


TRM

- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Cookie Monster

Er nok smart å tette de slik ja. Helt klart et sted stein kan forsvinne lett inn og veldig vanskelig å få ut igjen.
2015 P85D

plvr

Vi er flere som har gjort det der. Hadde stein nedi der som drev meg til vanvidd, og seter måtte ut for å fikse det. Slapp betale for det på goodwill men tesla vil ikke ha det til at dette er en garantisak.
P85 med autopilot, nov -14.
Model ≡ reservert 010416

fonberg

Sitat fra: bengtove på tirsdag 24. mai 2016, klokken 07:12
Kjøpte øvre bagasjeromsmatte fra Gytis Autek. Behovet meldte seg etter 1,5 timers støvsuging av bagasjerom etter helgetur med hund med korte, lyse hår...
Er forøvrig ikke veldig imponert over passformen til matta. Håper den bedrer seg etterhvert, når plasten slapper litt av.

Jeg synes de originale trunkmattene i plast er meget bra.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Skjøteledning

Hadde min 70 D på 20.000 service på Rud i dag, fikk en loaner 85 D da jeg skulle på et kurs på Gardermoen.
Den hadde ikke Next Gen seter, premium interiør, eller AP.
Dette har jeg på min 70 D.
Etter å ha kjørt en dag med den så er jeg utrolig glad for at det er tilvalg som jeg valgte til min bil.

Har blitt avhengig av AP/adaptiv cruise, seter som har bra sidestøtte og ikke er en flate pute som rumpa sklir rundt på.
El bakluke er også noe er praktisk å ha.

Muffinman

Her passer det bokstavelig talt å si at smaken er som baken. Har skinnseter av "vanlig" utforming på egne biler og har hatt tre loanere i år med nextgen i tilsammen 20 dager, og kjørt et betydelig antall mil med disse. Jeg er veldig glad jeg IKKE har nextgenseter. De er for smale for øverste del av lår og bakende, og for smale for øverste del av ryggen. I tillegg blir jeg sittende låst slik at det blir ubehagelig over tid. Faktisk sitter jeg aller best i de eldste setene som står i P85``en fra 2013. Nå har jeg vel kanskje ikke standardmål på skrotten, men ser for meg at personer av litt størrelse kanskje ikke vil trives i nextgen, med mindre skrotten er noe lettere formbar enn min :)

petersv


fonberg

Sitat fra: petersv på tirsdag 31. mai 2016, klokken 23:09
Men hva kjoepte dere til deres Teslaer?

Hvis du spurte meg, så har jeg kjøpt solfilm inkl. montering til min Tesla i dag - og i går kjøpte jeg sommerfelger :)
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Mc_Herreington

Sitat fra: petersv på tirsdag 31. mai 2016, klokken 23:09
Men hva kjoepte dere til deres Teslaer?

Kjøpte hundetrekk og litt annet stash fra evannex.com i lett beruselse på lørdag. Burde være alkolås på pc'en
Aug 2013 P85, Solgt
Okt 2015 BMW i3, Solgt
April 2016 S90D Solgt
Sep 2017 X100D
Nov 2018 I pace Solgt
Jan 2019 Model 3P Solgt
Aug 2018 BMW i3S


TRM

- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Powerflux

Da ble det nye Zito felger til sommerlissene så får Slipstream felgene gå som vinterhjul  ;D

http://www.bilprodukter.no/project/5-2016-zito-wp111-mgm/
Japan Leaf, levert juni 2013.
137000 km. 1 bar forsvunnet.
Tesla S70D Facelift, levert juni 2016.
52000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
13000 km.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA