Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Prosjekt solcellepanel

Startet av muggost, lørdag 23. august 2014, klokken 23:14

« forrige - neste »

Gytis_AUTEK

elektrolux

Må ikke glemme Citroën C1 EV'ie. Også på denne elbilen er mattene deres perfekt.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

soulcam

Sitat fra: Gytis_AUTEK på lørdag 09. august 2014, klokken 17:25
Matter til Nisan LEAF, trykk HER
Gulvmatter 2 stk. Fram

Gulvmatter 2 stk. Bak

Dørterskelbeskyttere 4 stk.

Passer disse i en 2012 modell?

telecaster

hwelde

Veldig fornøyd med levering fra GYTIS AUTEK, og i tillegg med passformen på produktet. Anbefales! Nettopp bestilt et ekstra sett med matter til mine foreldre. :-)
Dette gjelder BMW i3.

ElJohn

Original bagasjeromsmatte til Golf VII koster kr 599,- hos Møller. Dere tar 720,- for uoriginal... I min verden er tredjepartsprodukter billigere enn originalt...  :o
e-Golf u/VP, ny juni 2015.
Brukes primært til/fra jobb, Flateby - Oslo (8 mil t/r)
Volkswagen Passat GTE 2016

asgeirn

2015 Zoe R240 Supercharge
2014 Model S 85

ElJohn

Sitat fra: Gytis_AUTEK på fredag 10. juli 2015, klokken 11:01
Hei,
Det siste vi opplevde at originalproduktene er ikke bedre enn uoriginale...
599,- er et tilbudspris hos Møller (vanlig pris 659,- kr + man må dra til møller for å hente varene), hos oss bagasjeromsmatte i gummi koster 690-15%(medlemstilbud)= 587,- inkl. frak. Dette betyr at man kan bestille lignende eller bedre produkt hjemmefra og få det kostnadsfritt til lokal postkontor. :)

Når jeg bestiller alt fra bremseklosser til lambdasonde fra Skruvat eller Bildeler, forventer jeg at det er billigere enn hos Møller.
Er helt enig med deg at originalt som regel ikke har bedre kvalitet enn uoriginalt. Når det gjelder matter spesifikt oppfatter ikke jeg det som direkte rocket-science, og vil tro at originalt passer like godt (eller bedre) sammenlignet med uoriginalt. Kvalitetsmessig sikkert nogenlunde likt. Da er jeg fortsatt tilbake til at jeg forventer vesentlig lavere pris av uoriginalt.

Men det er sikkert bare meg...

PS: Beklager at jeg er litt kverulerende i dag og at det gikk ut over deg/dere.  ::)
e-Golf u/VP, ny juni 2015.
Brukes primært til/fra jobb, Flateby - Oslo (8 mil t/r)
Volkswagen Passat GTE 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA