Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Standard fjæring og ramper o.l. i parkeringshus/kjellere?

Startet av Matheus, fredag 22. august 2014, klokken 12:18

« forrige - neste »

Matheus

Hei,
Hvor man kan kjøpe Saft batterier til gamle PSA biler?
Hvor mye koster gode brukte blokker,
Hvor mye nye? Kan man kjøpe enkelte blokker?
Leaf 30 og Partner Teppe Electric, Ryobi batterigressklipper :)
Før: I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, H-rv

elektrolux

Vi selger enkelt blokker med garanti for PSA for 3000 kr stk. Garanti forutsetter at bilen har RoboMeter.

I dagens marked er det nok mulig å skaffe blokker betydelig rimeligere enn dette også.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Matheus

Selger dere også Robometer?
Ka det koster, er det enkelt montering slik at eg får montere det sjølv?
Leaf 30 og Partner Teppe Electric, Ryobi batterigressklipper :)
Før: I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, H-rv

Elmo

Hvor holder du til Mateusz ?
Mange private også som har brukte blokker stående, og testutstyr for å dokumentere at de er gode (inkl meg).

Nye blokker kan du glemme av flere grunner. De produseres såvidt jeg vet bare på bestilling og koster da 6-7000 hvis du bestiller noen hundre. HVIS du skulle få tak i nye blokker enkeltvis så kan du ikke bruke dem, fordi nye blokker satt sammen med eldre blokker har vist seg å bli ødelagt relativt fort, antageligvis pga ulike karakteristikker.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Matheus

Det er bare å sende meg tilbud på prv melding.
Det er også interesant med testmetode for å sjekke blokker. Eg må sjekke mine for å hvite hvilke er gode å hvilke er dårlige.
Leaf 30 og Partner Teppe Electric, Ryobi batterigressklipper :)
Før: I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, H-rv

elektrolux

Sitat fra: Mateusz på fredag 08. august 2014, klokken 08:22
Selger dere også Robometer?
Ka det koster, er det enkelt montering slik at eg får montere det sjølv?

Her svikter det tydeligvis på markedsføring vår!

Det er jo vi som står bak RoboMeteret. Koster like under 5000 kr inkludert monterinsett, og skal kun kobles til 12v vannpumpekrets, og pluss, minus, og "senter" framdriftsbatteri.

Etter det blir hver kjøretur en batteritest.

Les mer om RoboMeter på vår hjemmeside.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Elmo

Sitat fra: elektrolux på fredag 08. august 2014, klokken 14:31
Her svikter det tydeligvis på markedsføring vår!
Kan vel si det Elektrolux. 
Når man trykker på "Robometer" på websiden deres så kan man lese mye fin info om virkemåte og montering, men det står ingenting om pris og tilgjengelighet/leveransetid. Jeg tror forresten du har et greit salgspotensiale. Flere har spurt meg om jeg har.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Matheus

Det hjelper også med reklame og tilbudpris nokre gonger i året :)
Eg vurdere å bestille robometer, vi får sjå.
Leaf 30 og Partner Teppe Electric, Ryobi batterigressklipper :)
Før: I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, H-rv

elektrolux

Det har dere jammen rett i.

Desverre tillater avansen vi tar, og tilgjengeligheten ikke rabatt, men priser og tilgjengelighet skal legges inn under RoboMeter.

Tror faktisk RoboMeter delen av butikken min gaar i minus, men det genererer jo salg av batteriblokker, og reklame for firmaet forovrig.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA