Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ikke regn med å få ladet din Renault Zoe!

Startet av Ohm, torsdag 21. august 2014, klokken 20:15

« forrige - neste »

Svk

Sitat fra: Kjellsea på onsdag 20. mai 2015, klokken 21:38
Sitat fra: Heimdal-eGolf på mandag 18. mai 2015, klokken 12:52
Fikk min bil 4 mai. Regnsensor fungerer ikke og det viser seg at sensoren har løsnet fra frontruten. Ikke fått noen løsning ennå, mulig at de må bytte frontruten. Iflg selger er jeg ikke den første som har dette problemet.
Skifte rute da?
fikk vår E Golf 16 Mai og regnsensoren virker ikke

janegils

Sitat fra: Kjellsea på onsdag 20. mai 2015, klokken 21:38
fikk vår E Golf 16 Mai og regnsensoren virker ikke

Hos meg måtte regnsensor aktiveres i ein meny.

Capt

Har du husket å ta hendelsen ett hakk opp for å aktivere sensoren?
E golf med v/pumpe mai 2015
Outlander HPEV feb 2017

Kjellsea

Sitat fra: janegils på torsdag 21. mai 2015, klokken 14:20
Sitat fra: Kjellsea på onsdag 20. mai 2015, klokken 21:38
fikk vår E Golf 16 Mai og regnsensoren virker ikke

Hos meg måtte regnsensor aktiveres i ein meny.

I hvilken meny da? Merkelig at en skal måtte aktivere regnsensor.

hottentott33

Sitat fra: Kjellsea på fredag 22. mai 2015, klokken 22:04
Sitat fra: janegils på torsdag 21. mai 2015, klokken 14:20
Sitat fra: Kjellsea på onsdag 20. mai 2015, klokken 21:38
fikk vår E Golf 16 Mai og regnsensoren virker ikke

Hos meg måtte regnsensor aktiveres i ein meny.

I hvilken meny da? Merkelig at en skal måtte aktivere regnsensor.

Først må du trykke på CAR-knappen på høyre side av spilleren. Deretter instillinger eller noe i den duren nede i høyre hjørne. Deretter finner du viskere eller noe slikt, og deretter finner du to valg i bunnen, et for om viskeren bak skal knekke om vinteren hver gang det er snø på bakvinduet og du setter bilen i revers, og et valg om regnsensor  :)
Men vil tro at regnsensoren er huket av og aktivert som standard, men er jo verdt å sjekke.
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

Capt

Det er ikke alltid en vil ha regnsensor. F. Eks når fiskerne er frosset fast om vinteren. En bekjent med tesla måtte bytte viskermotor pga dette.
E golf med v/pumpe mai 2015
Outlander HPEV feb 2017

autostadt

Ja, motoren er nok ikke dimensjonert for fastfrossne fiskere   ::)

Nickelilltroll

Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

carboncarstenDK

Når vi afspiller musik fra MEDIA (sd kort) starter den forfra med samme sang efter opladning.

Andre der oplever dette? er ved at være træt af "Money For Nothing" ;o)

Flere ture uden ladning fortsætter den fra sidste afspilning.

CC

Skyggedal

Lakk-feil på bakluka, tok noen uker før jeg så det...   Møller var overrasket over at det ikke var snappet opp på klargjøring, så venter på time for sliping og omlakkering i slutten av oktober!

e-curious

Når er noe en reklamasjon etter kjøpsloven, og når er noe en garanti sak?

En garanti er noe som omfatter ting kjøpsloven ikke omfatter?  Dersom fks. en kaffitrakter ikke virker har butikken tre forsøk (tror jeg) på å rette opp feilen, hvis ikke kan man heve kjøpet.  Tror man også har krav på tilsvarende låneprodukt mens tingen er inne til reperasjon.

Bigmac

Da jeg ventet på levering av bilen min leste jeg jevnlig denne tråden. Må innrømme at jeg ble en smule usikker siden det virket som "alle" hadde problemer. Nå 3 uker med ny bil er jeg kjempefornøyd. Det eneste jeg kunne tenkt meg bedre er dekkstøy fra bakhjulene. Ellers virker alt som det skal; Car-Net, lading, ingen ulyd ved stort rattutslag, dører og bakluke er pent montert osv.
Selv om dette er litt off-topic tenkte jeg det er greit å gi tilbakemelding om at ikke alle biler har feil.



Morti_s

Sitat fra: Bigmac på søndag 28. juni 2015, klokken 22:03
Da jeg ventet på levering av bilen min leste jeg jevnlig denne tråden. Må innrømme at jeg ble en smule usikker siden det virket som "alle" hadde problemer. Nå 3 uker med ny bil er jeg kjempefornøyd. Det eneste jeg kunne tenkt meg bedre er dekkstøy fra bakhjulene. Ellers virker alt som det skal; Car-Net, lading, ingen ulyd ved stort rattutslag, dører og bakluke er pent montert osv.
Selv om dette er litt off-topic tenkte jeg det er greit å gi tilbakemelding om at ikke alle biler har feil.

Det hjelper meg litt i hvert fall :D har lest opp å ned forumet her og på facebook jeg også mens jeg nå venter på bilen.. og må si jeg har blitt mer og mer skeptisk.. men håper og tror at vw har lært en del fra de første bilene og at de fleste barnesykdommer kanskje er borte nå.. flott og høre at du digger bilen, tipper jeg vil gjøre det samme.
2016 VW e-GOLF m/VP, Dyp sort perleeffekt & skinntrekk vienna titan-sort.

dagbre

E-Golf 2015, Pacific Blue

FrankM

Var godt å lese de 3 siste komentarene da jeg få min utlevert ila 1-3 dager selv om denne tråden jo omhandler nettopp feil og mangler :)
2016 VW e-Golf, Pacific blue.
2013 BMW R1200RT. Mørk Blå.
2001 Ducati ST2. Rød.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA