Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Mulig økte avgifter neste år iflg Aftenposten.

Startet av Bawler, torsdag 21. august 2014, klokken 10:02

« forrige - neste »

Bawler

Fant denne på facebook.

http://vwlade.no/

Laster ned app til ios eller android, så får du lodd når du lader.

Funket ikke helt på min s4, da jeg skulle registrere meg så stoppet appen.
Får prøve igjen senere.
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

e-Golfer

e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

emil

- Ingen konkurranseregler på nettsiden, må inn på app-butikken for å finne mer info.
- Finner ingen link til konkurransen fra volkswagens nettsider.
- Domenet er ikke eid av Volkswagen.
- Epost til utvikler på Google Play går til en gmail-adresse.

Men det er nok bare jeg som er kronisk paranoid.

Kent

De reklamerer for dette på facebooksiden til Volkswagen, så tror konkurransen er legit.
Sarpsborg - Night Blue E-Golf - 30.07.14
Reservert Tesla Model 3 - 01.04.16

emil

Sitat fra: Kent på onsdag 06. august 2014, klokken 19:09
De reklamerer for dette på facebooksiden til Volkswagen, så tror konkurransen er legit.

Som sagt, sikkert bare jeg som er paranoid. Facebook, hva er det?  :o

Råde

Sitat fra: emil på onsdag 06. august 2014, klokken 19:11
Sitat fra: Kent på onsdag 06. august 2014, klokken 19:09

Som sagt, sikkert bare jeg som er paranoid. Facebook, hva er det?  :o

Et herlig sted der du kunne la paranoiaen din utvikle seg til nye høyder   ;D
e-Golf | X75D

dso

Dette er en høyst reell konkurranse. VW reklamerer for den på TV2. Det er bare å laste ned og håpe! :)

Kent

Jeg er med. Trenger en bil nummer 2  8)
Sarpsborg - Night Blue E-Golf - 30.07.14
Reservert Tesla Model 3 - 01.04.16

230V

Hehe, ser ut som jeg må få kona til å få en prøvekjøring for å få ti ekstra lodd..  ;D
Andre som ikke får opp forhandlere når man trykker på Østfold i appen? Den til Android.

soarer

Appen fungerer veldig dårlig på min Android mobil. Får ikke opp alle felten til registreringen en gang....  Klarer ikke å registrere....  :o  Forhandler oversikt fungerer heller ikke...

Håper bilen er bedre en appen..  ;)
2015 e-Golf. Levert 28-10-14.

torgrand

Dette er helt klart en falsk konkuranse, og alle som deltar (andre en meg) får øyeblikkelig totalt ødelagt telefon...

Anbefaler alle å holde seg langte borte fra denne appen!  ;D

Elmo

Sitat fra: soarer på onsdag 06. august 2014, klokken 23:01
Appen fungerer veldig dårlig på min Android mobil. Får ikke opp alle felten til registreringen en gang....  Klarer ikke å registrere....  :o  Forhandler oversikt fungerer heller ikke...

Alt det fungerer uten problem på min Galaxy S5 og konas S2
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Elmo

Sitat fra: Elmo på torsdag 07. august 2014, klokken 10:25
Alt det fungerer uten problem på min Galaxy S5 og konas S2

Vel  . . . . Tenke jeg skulle få 10 lodd ekstra ved å bestille prøvekjøring (selvom jeg har hatt det allerede).
Forhandlerlista kommer opp helt fint og er lett å bla i, men å velge forhandler er tilnærmet umulig på min S5. Når det etter mange trykk plutselig funker så har jeg truffet et fylke som er helt uaktuellt for meg >:(
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Råde

Apropos appen...

Noen lagt merke til at bakgrunnslyden (hadde vel vært mest naturlig med fullstendig tystnad) minner mistenkelig om dekkstøyen på originaldekkene? Bevisst?
e-Golf | X75D

hans.ks

Har til gode å høre noe fra forhandler om prøvekjøring så langt, de ti loddene gjelder ikke om du ikke har tatt prøveturen før konkurransen er ferdig.
E-Golf med ventepumpe.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA