Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: NOBIL database

Startet av telecaster, tirsdag 19. august 2014, klokken 09:55

« forrige - neste »

Mr.Zero

Sitat fra: telecaster på tirsdag 05. august 2014, klokken 14:54
Da heller det mot Kia Soul i expressfart, skriver under kontrakt i morra eller torsdag.
Har fått tilbud fra de andre også men feks hos Nissan driver de med "luremus", om du ser på Finn er det masse tilbud på demokjørte og "gode" tilbud på nye.
Disse bilene finnes ikke i virkeligheten, jeg opplevde at et Tekna på tilbud med vinterdekk og 6.6 lader plutselig koster 270 + og har 3-6 ukers leveringstid?

Da er det nok greit med Soul Exclusive til 230 med vinterdekk og 6.6 lader.

Gleder meg :)

Kult! Ble forbikjørt *kremt* av en Soul på trolig polske skilter i Oslo i dag. Så kul at det faktisk frister litt å bytte ut cittatrengen.. ;D
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

telecaster

Sitat fra: moby666 på tirsdag 05. august 2014, klokken 15:16
Det var en god pris, mange vil nok lure på hvordan du fikk til denne prisen? Firmaavtale?

Ja :) Tror det hjelper å handle litt sørvest for Oslo :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA