Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: rapport fra autobahn

Startet av bongachalla, søndag 17. august 2014, klokken 14:44

« forrige - neste »

bongachalla

Etter det jeg har forstått er Revaen lekkasjefri kun når den kommer fra fabrikken. Som alle andre har jeg en liten lekkasje  inn i kupeen når det regner. Hos meg lekker det inn foran på hø side.

Det er litt vanskelig å se helt hvor lekkasjen kommer fra, men jeg ser at det drypper fra noe som kan se ut som en luke i tak/vegg mot høyre under dashbordet.

Har tatt et bilde. Noen som har en ide om hva det sorte i bildet er (den store firkanten) og noen forslag til hvor lekkasjen kan komme fra? (jeg har teipet over takrailsene og vinduslisten. også sett under A-stolpen. Der er det tørt). Kan det være på baksiden av høyre framskjerm ?

scoot

Jeg tror denne luken er til å bruke hvis bilen skulle ha AC. Tipper lekkasjen kommer via rommet under panseret. Min var også slik, jeg brydde meg rett og slett ikke nok til å fikse det :P
2009 Revai

bongachalla

Finnes det noen tegninger av oppbygningen til Revaen ? En slags blueprint? Kjekt å vite hvor man skal begynne å demontere.

Jeg kan ikke se luka fra under panseret. Kan det være bak hø forskjerm ?

bongachalla

Jepp! Adkomst bak høyre forskjerm. Rart det lekker inn i kupeen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA