Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla i norske medier

Startet av Charlie, lørdag 16. august 2014, klokken 06:50

« forrige - neste »

petersv

Sitat fra: Thomas Parsli på mandag 24. november 2014, klokken 12:12
Sitat fra: Epleskreller på mandag 24. november 2014, klokken 11:04
Sitat fra: petersv på mandag 24. november 2014, klokken 07:48
Litt gretten på alle teslaene du tapte på studentpostene dine i shortede tsla-aksjer foxy? Stakar liten...
Ja, det var morsommere når han var foxy ;-)

Sier du at pwb og foxy er samme person?

Thomas

Hvis ikke, tvilling. Vedder en muffins.

Kallagtunet

Til trådstarter: Har du resatt stor skjerm og fikset problemet?

Muffinman

Sitat fra: petersv på mandag 24. november 2014, klokken 20:09
Sitat fra: Thomas Parsli på mandag 24. november 2014, klokken 12:12
Sitat fra: Epleskreller på mandag 24. november 2014, klokken 11:04
Sitat fra: petersv på mandag 24. november 2014, klokken 07:48
Litt gretten på alle teslaene du tapte på studentpostene dine i shortede tsla-aksjer foxy? Stakar liten...
Ja, det var morsommere når han var foxy ;-)

Sier du at pwb og foxy er samme person?

Thomas

Hvis ikke, tvilling. Vedder en muffins.
Forsiktig. Skal ikke tulle med muffins.

SitatSome people... some people like cupcakes
Exclusively, while myself, I say,
There is naught nor ought there be nothing
So exalted on the face of god's grey
Earth as that prince of foods... the muffin!

darthy001

@Muffinman hahaha den kommentaren din fikk meg til å gapskratte her ;D

Ellers har jeg for lenge siden fundert på om pwb og foxy er samme figur. Merkverdig lik argumentasjonsteknikk i hvert fall.... Men spørs jo om foxy har råd til pc og internett hvis hans shorting var reell da  8)

arne rasmus

Hadde nesten glemt saken, men kom på det da jeg plutselig befant meg i baksetet idag. Kjørte vinduet helt ned og da fikk jeg kjørt det helt opp, virket som problemet var løst da. Har glemt å sjekke noe mer. Kan ikke forstå dette på noen annen måte enn at bilen tror vinduet er helt oppe, det vil jo forklare hvorfor man ikke får heise det opp. Men det må da være en sa feil at bilen tror at vinduet er helt oppe etter å ha senket det, uten å ha hevet det igjen. Spesielt når det gjentar seg hver gang man tar i håndtaket.

Litt dumt at man aldri egentlig kan stole på at et vindu som var lukket før passasjer åpner døren, er lukket etterpå...

RuneW

TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA