Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Mulig økte avgifter neste år iflg Aftenposten.

Startet av Olauten, torsdag 14. august 2014, klokken 18:46

« forrige - neste »

Olauten

Noen flere som har lagt merke til at selve tunnelbildet på den lille skjermens navigasjon er skjev?
Tydelig et firkantet bildet uten samme størrelse som resten av kartet, man ser jo dette i bakkant der :o Ser litt rart ut når det tydeligvis er bevegelse i kartet bak tunnelbildet   ;D

Se vedlegg!
Bærum/Høvik.
P21375 - Solgt
Levert 18. Nov. 2013

Hyperstress

Det er nok bare en optisk illusjon at det er skjevt, pga den bøyde linja over bildet.
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Olauten

Ingen optisk illusjon, man ser jo kartet bak bildet både øverst til venstre og til høyre - samt at kartet flytter seg mens man kjører.
Bærum/Høvik.
P21375 - Solgt
Levert 18. Nov. 2013

BMW850

For meg ser tunnelbildet helt rett ut iforhold til resten av skjermen. Har ikke lagt merke til dette selv.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

tony@lunatech.no

Har sett det selv. Ikke nødvendigvis at det er skjevt, men at det ser litt "jalla" ut at det er for lite og i dårlig oppløsning
Sølv TMS P85 m/ 20" Vossen CV4 og det meste av utstyr. Bekreftet 1. Januar 2014 - Levert 22. Mai 2014

Olauten

Lunatech - Ikke bare jeg som er over snittet oppmerksom altså  :) ja bildet er vel forsåvidt rett, men ikke stort nok til å dekke hele det bakenforliggende kartet. De som har sett nøye på bildet jeg tok ser at det står "Gårdmanns"-ett-eller-annet øverst til venstre på kartet.
Skal en tur inn på SC på Skøyen ila. mid august for litt småfix, skal spørre om de har sett dette tidligere  ;) Ille når de har så god service at man nesten gleder seg til å stikke innom..
Bærum/Høvik.
P21375 - Solgt
Levert 18. Nov. 2013

Høgis

Har ikke tenkt på dette, men ser at den øvre linja som deler det lyse-grå feltet er buet fra den ene siden av skjermen til den andre og er lavest på midten. Bilde av tunellen hadde nok sett korrekt ut dersom denne linjen var rett slik den er i bunn. Så jeg er enig med Hyperstress dersom han mener bøyde linja (ikke bøyre :-)
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

Hyperstress

Sitat fra: Olauten på onsdag 30. juli 2014, klokken 17:32
Ingen optisk illusjon, man ser jo kartet bak bildet både øverst til venstre og til høyre - samt at kartet flytter seg mens man kjører.

Ja, en ser kartet i bakgrunnen, men jeg har aldri sett på det som en feil eller noe.
Men det andre som du tok opp i navnet på tråden, at bildet er skjevt, det mener jeg ikke er korrekt. Det kan bare se slik ut pga den buede(er det et ord..(?)) linja over.
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

BMW850

Hadde tunnelbildet vært større så hadde det vært greit, ikke sant? Det er jo egentlig ikke skjevt etter det jeg kan se  ::) Sett i forhold til beskrivelsen øverst i bildet (sikkert tunnelnavnet) er det noe som er feil, det er jeg enig i!
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Car-El

Prøv å kjør opp-ned, altså i tunelltaket. Se om bildet snur seg.

(Nei, slike detaljer har jeg ikke brydd meg med.)
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA