Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Mulig økte avgifter neste år iflg Aftenposten.

Startet av satheesh.net, torsdag 14. august 2014, klokken 17:43

« forrige - neste »

satheesh.net

Dette er kanskje litt OT, men jeg prøver uansett: ::)

Det hender at noen har gjenkjent meg fra forumet her og kommer bort for å slå av en prat ved f.eks. lade- og parkeringsplasser, butikker, etc. Personlig synes jeg dette er utrolig hyggelig og en fin måte å treffe de man ofte både leser og utveksler ord med i diverse innlegg.

Jeg mistenker at folk gjenkjenner meg pga profilbildet eller har søkt meg opp via andre (sosiale)medier. Uansett skulle jeg ønske å gjengi denne hyggelige handlingen selv også (eventuelt styre unna :P), men blir litt vanskelig uten å ha et ansikt man drar kjensel på. ;)

Derfor hadde det vært moro om folk ville legge ut et bilde av seg selv i denne tråden. Jeg kan godt starte ... (Ja, jeg bruker nesten alltid solbriller og dress.) :P

Tai

Du sitter jo i feil bil! ;D

hyggelig forslag, begynner jo å bli mange kjente signaturer her inne. Har faktisk møtt etpar på superladere rundt om og funnet ut hvem de er (Tesla eiere er fryktelig hyggelige og pratsomme).

Skal se om jeg finner et bilde. Men det må ha rett baggrunn ;)

Tai
Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Muffinman

#2
Her i slapp feriemodus med dertil passende antrekk. Observeres som regel i grå P85 med grå 21" uten soltak eller modellbetegnelse bak - og normalt noe mer striglet enn på bildet  :)

Sosiale medier styrer jeg stort sett unna. Har jo ikke tid til det slik jeg henger på elbilforumet...

jkirkebo

Da tar jeg et bilde fra bloggen jeg, der kona er med ;)

Bildet er tatt oppe i Lindesnes fyr, med typisk påkledning for min del. Om jeg påtreffes i dress er det enten bryllup, begravelse eller jul ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

cairnz

Sitat fra: jkirkebo på onsdag 30. juli 2014, klokken 18:07
Da tar jeg et bilde fra bloggen jeg, der kona er med ;)

Bildet er tatt oppe i Lindesnes fyr, med typisk påkledning for min del. Om jeg påtreffes i dress er det enten bryllup, begravelse eller jul ;)
Du er ikke så barsk normalt som du ser ut på det bildet der ;)
Elbilist

satheesh.net

#5
@Tai: Hehe ... Ja, feil bil, men jeg er nok lik meg selv uansett. (Men har faktisk ingen bilder av gliset og meg i samme bildet!) :P

In other news: Over 500 visninger av tråden og tre bilder ... Get where I'm going with this? ::)

jkirkebo

Sitat fra: cairnz på onsdag 30. juli 2014, klokken 22:41
Sitat fra: jkirkebo på onsdag 30. juli 2014, klokken 18:07
Da tar jeg et bilde fra bloggen jeg, der kona er med ;)

Bildet er tatt oppe i Lindesnes fyr, med typisk påkledning for min del. Om jeg påtreffes i dress er det enten bryllup, begravelse eller jul ;)
Du er ikke så barsk normalt som du ser ut på det bildet der ;)

Man velger da bilde med omhu ;) Og bilder uten solbriller tror jeg ikke jeg har fra turen, det var rett og slett strålende vær hele tiden :)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

satheesh.net

Sitat fra: Tai på onsdag 30. juli 2014, klokken 16:22
Skal se om jeg finner et bilde. Men det må ha rett baggrunn ;)

Tai

Vi venter i spenning! ;)

Sitat fra: jkirkebo på onsdag 30. juli 2014, klokken 23:31
Man velger da bilde med omhu ;)

Så sant, så sant. Man vil jo (helst) ikke skremme folk bort fra deg! ;D


Finnes det forresten flere der ute som ønsker å vise trynet sitt? ::)

Real EoN

Nå har jeg jo solgt min Model S, men håper bilde er tillatt siden Model X vil komme i garasjen etterhvert  ;)

Bildet er fra Tesla Fabrikken i Fremont, California der vi var i midten av mai.
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

RaBalder

Sitat fra: Real EoN på søndag 03. august 2014, klokken 10:16
Nå har jeg jo solgt min Model S, men håper bilde er tillatt siden Model X vil komme i garasjen etterhvert  ;)

Bildet er fra Tesla Fabrikken i Fremont, California der vi var i midten av mai.

Fremdeles ikke helt sikker på hvem som er "Real EoN" på bildet  ::)

Real EoN

Forhåpentligvis er vel det Teslafabrikken siden eon betyr evig ellerno !
Men altså, det er også meg.... "Gubben" på bildet  ::)
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

#11
Her i fritids og feriemodus fra en mørk garasje i Stockholm. Naturligvis sitter jeg i verdens beste feriebil.
Alltid hyggelig å slå av en prat om bilen, og her i sverige blir det MANGE som spør. Fruen derimot, er temmelig drittlei av å bli fotografert og å måtte vente. "(sitat) typisk teit teslaprat"

Anders Heibø

Klarer ikke helt å kaste meg på selfie trenden og kameraet i huset er det stort sett jeg som opererer, men kan jo legge ut profilbildet fra Google+ profilen

P1202 - Vin P14434 - Grønn P85+
Vin F095710 - Hvit X100D
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt skriftlig godkjennelse.

nivve

Her er jeg og bilen utafor Spar på Valderøya (Giske), veldig fornøyd etter en smertefri tur fra Steinkjer via Kristiansund og Atlanterhavsveien. Dattera (4 mnd) koser seg i baksetet og samboer er fotograf. Godt fornøyd med bilen alle tre  ;D

laumb


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA