Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av mecanica vergara, tirsdag 29. juli 2014, klokken 11:30

« forrige - neste »

djlarsen

Bilde tatt i går av SC Praha:
https://teslamotorsclub.com/tmc/attachments/image-jpeg.182130/

Bildet er ikke tatt av meg. Ifølge tråden på TMC skal denne åpnes i morgen rundt lunchtider.

Skal kjøre innom Praha i sommer, derfor jeg har fulgt med på denne :)

async3phase

Superchargeren som skal åpnes i Tsjekkia i dag er vel ikke i Praha men i Vystrkov, i nærheten av Humpolec. Det er snaue 10 mil fra superchargeren som på sikt forhåpentligvis kommer i Praha.

Ser forøvrig ut til å bli en riktig fin ladestasjon, overbygd og med et slags mini parkanlegg.

OleJA

Sitat fra: ew på onsdag 01. juni 2016, klokken 11:35
Litt oppdatering om Nebbenes: Graving og legging av rør er utført, de støpte fundament til rørene i går kveld......
Er ikke veldig imponert over fremdriften på dette prosjektet. Tidligere har vi sett at superladerne smekkes opp på godt under 2 uker fra spaden settes i torva. Nå har de vel drevet på i ca en mnd. på Nebbenes, og er vel knapt halvveis. Blir de i det hele tatt ferdige på denne siden av sommeren?

Avh

XPENG P7
Ex Tesla mod 3
Ex Tesla S 85 kWh Rød mm
Ex Tesla Roadster 2,5
Ex-Buddy
2 x EL-sykkel

krl

Toonster

2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

krl

Det skjer jo noe, men sammenlignet med utbyggingen i Porsgrunn, så har dette tatt sin tid... Blir veldig bra når den er klar. Hva tror dere om fredag om halvannen uke?

eDooku

Jeg tror at hovedproblemet på Nebbenes er en manglende transformator. Så snart denne dukker opp vil nok ting akselerere... Vi får bare håpe at fellesferien ikke tar de involverte i prosjektet før det er ferdigstilt.
Model 3 LR AWD - 25. mars 2019
Model S 85 - 24. juni 2014 [Solgt]

Ljosdal

Noen som har peiling på hvorfor SC i Frèjus i sør Frankriket er fjernet fra kartet i bilen mens vises på superchargers.info ? Vi ladet der flere ganger i fjor siden den lå ca 3mil fra feriehuset. Det stod svært fint skilt med bildet av 8 staller(den var portabel på stålpalle ifjor). Jeg hadde håpet den var ferdig utbygget til i år, mens nå ser det ut til at den er fjernet, og vi må kjøre til Moguins som er dobbelt så langt... Arrrgh.

Takker for svar.
Svart P85 Signature #88

nagela

SC i Frèjus er fortsatt aktiv, selv om den ikke lenger ligger på Tesla kartet.
Brukte den senest igår.
Men den er jo en "midlertidig" installasjon som du skriver, og på infoskiltet står det bare at Tesla vil sette opp en større ladestasjon en gang i fremtiden et sted i området.
Håper dette IKKE er den i Moguins de da mener.
Model X 90D: Black Obsidian, 6 seter sort, Premium pakke. Autopilot1. Levert 18 dager etter bestilling :)
Solgt: Tesla Model S P85+. Brun med alt.

Ljosdal

Ohh så den er ikke flyttet! Gode nyheter. Håper den er der ett par uker til :-)
Reiser nedover neste helg. Jeg hadde nok ikke giddet å kjøre innom og faktisk sjekke. Så tusen takk for info nagela!
Svart P85 Signature #88

Tønsberg

Hvordan går det med utbyggingen av Nebbenes?
Har planer om å lade der om en drøy uke...  ::)
Svart TMS 85 2014 - Solgt
Grå TM3 2019
Svart TMX 2016

Kimpala

Nebbenes er ikke ferdig før midt i august... Veit ikke hvorfor
X
3

Tesla-man

Humplec endelig åpnet. Første SC i Tsjekkia.  6 staller og med gratis wi-fi. Ikke oppdatert på supercharge.info enda, men klar iflg Tesla.com
Nåværende:
P85
P85D
Kommer:
2 x Model E
Porsche Mission E

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA