Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvorfor bruker du kollektiv feltet?

Startet av mecanica vergara, onsdag 13. august 2014, klokken 14:39

« forrige - neste »

Tesla-man

Har også møtt på taxi de tre gangene jeg har vært på Klett, men så var det ualminnelig mye Tesla å se i Trondheim også da... Mer enn i Oslo er mitt inntrykk.  Trønderene har skjønt det  :)
Nåværende:
P85
P85D
Kommer:
2 x Model E
Porsche Mission E

Øggen

Skjønnt hva da? At tjener penger på å utnytte en tjeneste som potensiellt kan bli dårligere for oss andre!?

Tesla-man

Sitat fra: Øggen på onsdag 06. mai 2015, klokken 20:04
Skjønnt hva da? At tjener penger på å utnytte en tjeneste som potensiellt kan bli dårligere for oss andre!?

Nei.  At Tesla er en bra bil.  (Forklaring: Mange Tesla i Trøndelag + Tesla er en bra bil = Trønderne har skjønt det.)

Trodde det var innlysende, men dengang ei.
Nåværende:
P85
P85D
Kommer:
2 x Model E
Porsche Mission E

Pompel

Sitat fra: Tesla-man på onsdag 06. mai 2015, klokken 19:25
Har også møtt på taxi de tre gangene jeg har vært på Klett, men så var det ualminnelig mye Tesla å se i Trondheim også da... Mer enn i Oslo er mitt inntrykk.  Trønderene har skjønt det  :)
Liten digresjon. Jeg var i San Francisco i forrige uke og benyttet anledningen til å ta en tur til Teslafabrikken for omvisning. I forkant så hadde hun jeg kjenner i området der skrytt av at vi kom til å se mange TMSer i San Francisco. Bare sprøyt selvfølgelig når man er vant med norske forhold ::) Anyway, mens vi ventet på at omvisningen skulle starte benyttet jeg anledningen til å kommentere at parkeringsplassen utenfor Customer Delivery Center lignet på en norsk parkeringsplass ;)

Ja, det er tett med TMS i Trondheim
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

Øggen

Sitat fra: Tesla-man på onsdag 06. mai 2015, klokken 20:33
Sitat fra: Øggen på onsdag 06. mai 2015, klokken 20:04

Nei.  At Tesla er en bra bil.  (Forklaring: Mange Tesla i Trøndelag + Tesla er en bra bil = Trønderne har skjønt det.)

Trodde det var innlysende, men dengang ei.

Teskje!!!!

Gladtrd

Nå må vi tilbake til topic her!
Stjørdal har startet bygging av SC. Oppdatering på status, se vedlagte bilde:
Tesla Model S P85 - levert 09.09.2013 / innbytte 16.06.2017
Tesla Model X 75D - levert 16.06.2017
Tesla Model III - RN107911798

Togge

Her kommer oppdatering fra Stjørdal i dag.
Hel-elektrisk bilpark.

fonberg

-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Cowboystrekk

Oi, det går fort på Stjørdal. Noen idè om når de står ferdige? :)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

Togge

Mener å ha hørt at når det går "smud" tar det 12 dager fra de begynner til det er klart til oppkopling. Håper det er klart til lading rundt 1 juni. (er nok ferdig før det)
Hel-elektrisk bilpark.

Joachim@sancon.no

Var på Stjørdal i dag og bakken under sc er fylt igjen og det stakk opp røde rør til kablene. Så også ut til at plata til selve laderen/trafoen var støpt og det kom også,opp en del røde rør der.

arnkl

S85 (blå, med det meste, VIN# *20295)
VW e-Up! (2014, kjøpt brukt)

Joachim@sancon.no

Stusset litt over at ene sc var inne i vaske båsen når jeg var der i dag.

Vaske båsen så litt sliten ut, så mulig den skal bort?

Må si meg litt skeptisk til å vaske bil samtidig med supercharge'ing. :)

Muffinman

Eller kanskje det blir den mest populære stolpen i regnvær. Uansett fint at denne kommer opp nå, sparer meg for litt planlegging når jobben tar meg videre utenfor "allfarvei".

sn0le

Sikker på at det er vaskebåser?
Står det ikke støvsugere mellom båsene?
Ville vel ikke vært en heldig miks det heller.
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA