Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvorfor bruker du kollektiv feltet?

Startet av veronica, onsdag 13. august 2014, klokken 00:32

« forrige - neste »

veronica

Hei
Da ringte jeg Møller for å høre hvordan det lå an med bilen min som var produksjonsbekreftet i uke 29. Det viste seg at selgeren min er på ferie.... Typisk....Men at bilen var kommet... Den skulle til klargjøring... Så skulle jeg bli kontaktet... Noen som vet hvor lang tid slik klargjøring tar? Kan nesten ikke vente lenger, når jeg vet den står der:-)
Hvor lenge har dere som har fått bil ventet?

EV - Driver

To dager etter ankomst ble bilen levert ( VW E-up).
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

veronica

Så moro, da er det bare å vente. Vet den kom før helga til Møller, så da ringer de vel snart og sier jeg kan komme og hente den.  Gleder meg.  :)

Råde

Har ventet alt fra to dager til to uker, men hvis du maser så skal det sikkert kunne gå fort. Det var vel deg som skulle hente i Tønsberg og kjøre til Sørlandet? Da kan du jo si at det kun passer på onsdag feks...
e-Golf | X75D

veronica

Det stemmer det , var jeg som skulle fra Tønsberg til Kristiansand. Ser det er kommet hurtiglader i Skien,  kanskje den hjelper meg litt på veien.
Jeg skal ringe igjen i morgen om jeg ikke hører noe, har ferie denne uka, men begynner å jobbe igjen på mandag! Onsdag hadde passet fint:-)

veronica

Da skal jeg hente bilen min i Tønsberg torsdag kl 12.00
Gleder meg veldig!

Astepsy

This preliminary study shows that the efficacy of irinotecan in pre treated metastatic colorectal cancer may be enhanced by a concomitant daily administration of MLT <a href=https://fastpriligy.top/>Priligy</a> I ll do my best to take care of it and am going to try some of the suggestions on this feed

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA