Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Status: Hurtigladere med Combo

Startet av Mats, tirsdag 12. august 2014, klokken 23:16

« forrige - neste »

Flyvind

Undersøkte ang vinterhjul en del før levering av bilen. Ønsket dekk og felg i samme dim som sommer. Finnes tydeligvis ikke. Såpass smale dekk måtte det bli "europeisk" standard. Det holder ikke for meg. For å få nærmest rulleomkrets måtte jeg dessuten ta 185/55-15. Folk liker vel forskjellige felger. Jeg valgte disse. Orginalbolt og uten spacere.
2017 i3
2015 Eup solgt

areinh


Sitat fra: Flyvind på torsdag 15. januar 2015, klokken 23:00
Undersøkte ang vinterhjul en del før levering av bilen. Ønsket dekk og felg i samme dim som sommer. Finnes tydeligvis ikke. Såpass smale dekk måtte det bli "europeisk" standard. Det holder ikke for meg. For å få nærmest rulleomkrets måtte jeg dessuten ta 185/55-15. Folk liker vel forskjellige felger. Jeg valgte disse. Orginalbolt og uten spacere.

Har du bilde av disse på bil?

Flyvind

#47
Håper dette er greit nok
2017 i3
2015 Eup solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA