Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TMS mekketreff! (Dashcam, lys, etc.)

Startet av satheesh.net, lørdag 26. juli 2014, klokken 01:37

« forrige - neste »

satheesh.net

Sitat fra: VigdisA på fredag 08. august 2014, klokken 23:18
Ser ut som det først vil regne utpå kvelden, så da burde man vel kunne mekke ute?

Akkurat er jeg faktisk her borte på Lier-Nord. Skyfri himmel og værmeldingen sier opphold i morgen. Søndag er det meldt fint vær og sol. Jeg tror faktisk værgudene vil være snille i morgen, lørdag.

Vi gjennomfører treffet hvis det blir opphold og folk ønsker det. Da sier vi fra kl. 12.00 på Lier-Sør (bak Shell).

Velkommen skal dere være! :)

PS! Fint hvis de som har gjort dette før gjør seg til kjenne. Og om noen av dere faktisk kommer! Samt ta med litt utstyr, plugger, etc. Så kan sikkert vi andre betale for utlegget. ;)

satheesh.net

NB! Veldig fint om i hvert fall én person som har montert f.eks. dashcam har anledning til å møte opp i dag! Ellers er vi nesten like langt ... :P

Noen som vil gjøre seg til kjenne og vet de kan komme?? (Superstjerne-status garanteres! ;))

Zanka

Jeg kommer, men har lite å tillføre av kunnskap :)
Ekeberg, Oslo
X 100 og Model 3 LR

satheesh.net

Flott vær i dag! 8) Oppfordrer folk til å i hvertfall ta turen for en hyggelig prat om ikke annet. ;)

Jeg har et par LED-pærer til overs for skiltbelysningen bak. Hvis noen ønsker disse er det bare å si ifra. Tar de uansett med etterpå. :)

satheesh.net

Utrolig flott at så mange tok turen. ;) Det ble kanskje ikke like mye "mekking" som skravling. ;D Men tror vi alle fikk en god (og lang) ettermiddag med gode tips, samt knyttet bånd og bekjentskap med folk som deler samme lidenskap.

Vi får lage en liten handleliste der en eller to påtar seg ansvaret med og gå til anskaffelse av ting vi trenger (sikringer, kabler, teip, verktøy, etc). Finne en annen passende mekkedag' og prøver å få utført noen av disse prosjektene.

Uansett anser jeg dagen som meget vellykket der jeg fikk truffet mange hyggelige mennesker Både liten og stor!

Må bare få sagt én ting: For en gjeng! ;D

iCar

Godt da kan kanskje jeg være med neste runde ,får bilen 27 august :)

mecanica vergara

Gøy å treffe folk med samme interesse. Og lillegutt koste seg like mye som storegutt. Pappa fikk beskjed om at han måtte kjøpe pinnehjul. For de som ikke vet hva det er så er de også av noen kalt Turbin 21"
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

Muffinman

B_Tesla

Liker pinnehjul så godt at jeg fikk endret min bestilling bare dager før produksjon starter.

+1 for skyggeluen
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

mecanica vergara

Sitat fra: B_Tesla på mandag 11. august 2014, klokken 22:13
Liker pinnehjul så godt at jeg fikk endret min bestilling bare dager før produksjon starter.

+1 for skyggeluen
Sitat fra: Muffinman på mandag 11. august 2014, klokken 22:08
Liker pinnehjul bedre :)
Jeg skulle gjerne hatt pinnehjul jeg også. Men for meg ble prisen det som holdt igjen. Men kan godt forstå at folk krysser av for dette.
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

B_Tesla

Det er ikke til å komme bortfra nei - prisen er brutal! Var derfor de ikke ble med først på bestilling. For meg ble det litt at jeg ser de er latterlig dyre brukt, så etter litt leting i sparebøssen ble det endret.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

drinden

Det ville vært fint om de har mekket litt lager en step by step forklaring, gjerne med bilder, på hvordan de har gjort diverse.
Vet det er noen slike der ute, men det skader ikke med flere forklaringer og flere prosjekter  ;D

satheesh.net

Sitat fra: drinden på fredag 15. august 2014, klokken 09:01
Det ville vært fint om de har mekket litt lager en step by step forklaring, gjerne med bilder, på hvordan de har gjort diverse.
Vet det er noen slike der ute, men det skader ikke med flere forklaringer og flere prosjekter  ;D

Vi tar et nytt treff der vi utfører disse prosjektene ganske snart. Kanskje vi kan ta bilder og filme samtidig. Bilder sier ofte mer enn tusen ord. ;)

Muffinman

Sitat fra: satheesh.net på fredag 15. august 2014, klokken 09:42
Bilder sier ofte mer enn tusen ord. ;)
Alternativt at de lyver mer enn tusen ord (ref. by på deg selv - tråden)  ;D

ELbilist1

Kanskje best å finne et innendørs alternativ, nå på høsten?
Parkeringshus eller lager....
Muligheter siste helga i Aug..
:) Ren nytelse, hvær dag!

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA