Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Pris på Tesla Model X med 4WD?

Startet av patjo, mandag 11. august 2014, klokken 13:53

« forrige - neste »

patjo

Skal til Malmø i november. Tenkte å finne et hotell som tilbyr lading. Er det noen som har noen tips?
Tesla Model S S85
Utlevert 30.09.14
P46771

Cirion

Hotel Mercur tilbyr ikke lading, men Statoil like ved har en elbilplass med rød 16A 400v.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

patjo

Det er jo en god løsning! Takk for svar   :)
Tesla Model S S85
Utlevert 30.09.14
P46771

Bjørn

Sitat fra: Cirion på fredag 25. juli 2014, klokken 23:40
Hotel Mercur tilbyr ikke lading, men Statoil like ved har en elbilplass med rød 16A 400v.

Jeg fikk lade på dette hotellets parkeringshus.. dem viste meg riktignok en schuko.. men jeg fant en 16A 400V der..! :)

patjo

Er det innvendig eller utvendig parkering på dette hotellet?
Tesla Model S S85
Utlevert 30.09.14
P46771

Cirion

Sitat fra: patjo på søndag 27. juli 2014, klokken 10:24
Er det innvendig eller utvendig parkering på dette hotellet?
Utvendig og innvendig. Begge betal. Så ingen kontakter i uteparkeringen og resepsjonen sa de ikke hadde noen inne heller. Så greit å sjekke om det er plass på kontakten som er nevnt over. Statoil er uansett en god backup.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

afitch80

Tenker meg en tur til Malmö i september. Har sett på Scandic Hotel Malmö City. De har ikke lading selv, men har et parkeringshus som nærmeste nabo. Der er det både type 2 og Schuko. I tillegg vil Löddeköpinge være oppe og gå innen den tid. Så behovet for lading vil ikke være det største, for min del i hvertfall. :)
Før amerikansk, nå tysk.

patjo

Det er sant. Den superladeren ligger vel bare et par mil utenfor byen. Det er vel ikke lenge til den åpner?
Tesla Model S S85
Utlevert 30.09.14
P46771

afitch80

Det er bare ca 26 km fra Löddeköpinge til Malmö sentrum.
Sondell har noen bilder som visst bare er noen få dager gamle og der ser Löddeköpinge så godt som ferdig ut.

http://tesla.sondell.biz/?p=1371
Før amerikansk, nå tysk.

janmb

Sitat fra: Cirion på fredag 25. juli 2014, klokken 23:40

Bare vær obs på at pluggen hos statoil ved Bellevue er merket som ute av funksjon. Den fungerer og både jeg og Cirion brukte den med hell nå i sommer, men ettersom de tydeligvis ikke ønsker at den skal være i bruk risikerer man jo at den er frakoblet eller blir jaget.

Det finnes også mange type 2 muligheter i Malmø, men mye av de fungerer ikke med Tesla i det hele tatt
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

afitch80

Nå er SC på Löddeköpinge åpen, så en tur til Malmö burde være helt uten problemer lademessig.
Før amerikansk, nå tysk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA