Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: bompassering er gratis, ikke la dere lure av folk som hevder noe annet

Startet av crystallcola, lørdag 09. august 2014, klokken 21:36

« forrige - neste »

crystallcola

Har minst 30 meter til overs etter og ha trukket 32A blå stikk kontakt for Tesla. Kan sikkert brukes til masse annet.

Selges resterende hele for 1500,- i Oslo kontant. Ved frakt må det regnes med porto og pakke emballasje.

Kan deles opp i minimum 5 meter, for 80,- pr meter lengde.

jkirkebo

Sitat fra: crystallcola på onsdag 23. juli 2014, klokken 21:21
Har minst 30 meter til overs etter og ha trukket 32A blå stikk kontakt for Tesla. Kan sikkert brukes til masse annet.

Selges resterende hele for 1500,- i Oslo kontant. Ved frakt må det regnes med porto og pakke emballasje.

Du bør nok oppgi dimensjon i så fall. Jeg antar 3G10?
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

crystallcola

Sitat fra: jkirkebo på onsdag 23. juli 2014, klokken 22:37
Sitat fra: crystallcola på onsdag 23. juli 2014, klokken 21:21

Du bør nok oppgi dimensjon i så fall. Jeg antar 3G10?

den er grå veldig tykk, kan brukes til rød 400V, er itillfelle jeg får tilgang til det kapasitet senere. slenger på bilder ikveld.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA