Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hei Elbilforeningen - er dere her? Og leser trådene om hurtiglader status?

Startet av moherre, fredag 08. august 2014, klokken 10:14

« forrige - neste »

moherre

Hei
Har en 14``EU importert Leaf og skal understellsbehandle denne. Lurer på om dere har noen tips om verksted som gjør en god jobb til en fornuftig pris i Trondheim og omeng?
Har lest på forumet at prisene og kvaliteten varierer fælt, samt at noen av disse verkstedene har et "frynsete" rykte?
Ganske spesiellt å tenke på dette nå i 30 gr i skyggen, men vinteren, søla og saltet kommer snarere enn jeg liker :o
Alle råd mottas med takk!
13`Tekna

kakraemer

Kjenner ikke TRD men ville bare si at jeg tok min hos Nissan i Sandnes, de er aut. Mercasol verksted, og det kom på 3951,- for en komplett behandling.
Hvit Japan Leaf siden april 2014.
1.reg. mai 2013.
Aldri mer Nissan!!

emil

Var innom den lokale antirusten her med min importbil og de hadde ante ingenting om Leaf men ga meg en pris på 6000,- for behandling, så det droppa jeg fort.

Da jeg hadde den på service i juni som to år gammel bil sa mekanikeren at han den så så grei ut under at han ikke så noen grunn til å gjøre noe hvis jeg bare hadde planer om å ha bilen i 5-10 år.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA