Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ta ut laderen til ladbar hybrid

Startet av eddiex, torsdag 07. august 2014, klokken 22:34

« forrige - neste »

eddiex

Jeg savner sårt en windows phone 8 app til min e-up.
Møller svarer bare at de ikke har, og har ingen planer om å lage.

Fins det noen tips om andre app eller løsninger???

E

hovik

Har planer om å lage en. Plukket opp e-Golf'n i dag, så har ikke kommet i gang enda. Tok en kjapp titt på Car-Net nettsidene (intill de falt ned tidligere i dag), og det burde gå greit å lage en WP8 app med funksjonaliteten som er på nettsidene.
2019 Tesla Model 3 - verdens beste drittbil
2016 Volvo XC90 - traktor fuel

Kribbster

Så flott!
Kan du poste her når du har laget det?

zu34

Jeg har en Nokia 920 og bruker nettsiden https://car-net.volkswagen.com/portal/nb_NO/web/v-eu-im i Explorer. Derfra er det bare å Logge inn.
Når du har logget inn med navn og passord kommer du til samme
innlogingen som i appen og må taste inn en 4 siffret talkode som du
laget nå du registrerte deg via en PC. Ulempen er att du må logge inn "2 ganger". Med appen holder det med en 4 siffret tallkode. Jeg har også en
Nexus 5, men bortsett fra at innloggingen er litt enklere med Androidappen ,
for du all informasjonen om bilstatus osv, dersom du bruker innlogging via Explorer.

kristoffer

Jeg får ikke til det, med denne linken (har Nokia 930)
Hvis jeg bruker linken kommer jeg til Car Net forsiden som gir meg valget hvor jeg må velge land og språk.
Så kan jeg logge inn.
eGolf 2014
ModelX 90D

Callah

Bruker lenken, men er råkjedelig at de ikke har gjort den mer mobilvennlig - .-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA