Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hei Elbilforeningen - er dere her? Og leser trådene om hurtiglader status?

Startet av Louise, onsdag 06. august 2014, klokken 16:37

« forrige - neste »

Rio

Er de kun CHAdeMO, ikke CCS? (Siden de kommer fra Nissan.)
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Panduck

Sitat fra: Rio på torsdag 25. september 2014, klokken 22:02
Er de kun CHAdeMO, ikke CCS? (Siden de kommer fra Nissan.)

Nissan betaler lader, Renaut og VW det ekstra det koster å få på deres lader, så her skal alle kunne lade!

Panduck

Sitat fra: nime01 på torsdag 25. september 2014, klokken 21:40
2-4 av disse laderne passer mitt bruksmønster helt perfekt! Om vi nå får noen i retning Stavanger/Haugesund langs E134 + flere lenger opp langs RV7 og FV40 så er jeg knallfornøyd!  ;D

Det håper jeg også. Samtidig som jeg håper de kan ha noen langs E6 mot Svinesund. F.eks Rygge, Råde. Dette er Ishavsveien-territorie, og vi trenger noen ladere med god prisstruktur.

svingen

Det her var jo en veldig bra nyhet! :)
må si jeg er noe skeptisk til gratis lading da man såg hvordan det her ble brukt tidliger,var jo flere i oslo som hurtigladet enn og lade hjemme da det var gratis og hurtiglade,rimlig kjipt og måtte stå i ladekø med slike "luringer" (som sparte kanskje 15 kr på og ikke lade hjemme og eller brukte 20 min på og lade bilen sin) dem forsvant fort når det ble betaling og dem som måtte bruke dem får og komme ditt dem skulle slapp og stå i ladekø, så att det er 2 kr og 50 øre per min syns jeg egetlig er helt greit,det er vel ikke ment att man skal basere den daglige kjøringe på hurtiglading men eller når man skal på lengre turer? håper det kommer opp noen vanlige 16a/32a ladere og er ikke alle som trenger og bruke hurtiglading til og komme seg hjemm osv. (kjedlig og stå i lade kø hvis man trenger par KW får og komme seg hjemm)

på en annen siden er det jo meningen att laderen skal brukes,skal ikke være så lett det her :)
var veldig posetivt att det kom ut noe info om det her var på tide syns jeg :)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Charge and Drive

Ladehilsen fra Fortum Charge & Drive :-)

nofuelno

Noen som vet om det blir hurtiglader på KIWI Lilleaker ?
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA