Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think gjør batterileieavtale valgfritt

Startet av Lynet, søndag 11. januar 2009, klokken 11:02

« forrige - neste »

Elmo

Det du beskriver er dessverre et kjent problem Yeyeye.
Ref. bla. ulemper som er beskrevet om PakTrakr på ElbilWiki
Sitat
Ulempe: tungvint montering. Display/hovedenhet trekker kontinuerlig en svak strøm ut av de 2 første blokkene ved hver "remote". Display blir svakt/uleselig ved lav pakkespenning (ca 106-7volt), når man har mest behov for å se det. Har ikke lyd-alarm, så man må se på display for å oppdage varsel om problemer.
Jeg har forsøkt et par ganger å spørre leverandøren om det ikke er mulig å drive displayet fra 12v systemet i stedenfor fra driftsbatteriene, men ha ikke fått noe svar.

Dette er også diskutert i en annen PakTrakr tråd her på forumet men jeg har ikke tatt skrittet til å forsøke forslaget derfra - enda. Start på siste innlegg her og skumles en del innlegg bakover i tid.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Yeyeye

Takk for svar, El-wikipedia hadde jeg jo ikke sjekket.
Litt dumt at display blir såpass svagt ja.

AR
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA