Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Importere ladestasjoner inn i navigasjonen?

Startet av Gordon Retriever, onsdag 06. august 2014, klokken 12:28

« forrige - neste »

eskigolf

Så bildene av Marakech sammen med Night Blue tidligere i denne tråden og synes det ser litt feil ut med brunt når alt annet interiør er i sort/grått. Men, jeg er usikker og kan ta grundig feil :) Har bestilt Night Blue og sort skinn..
e-Golf bestilt 3. juli 2014, Night Blue Metallic, Marrakech, med VP, hentet 6. mars 2015.


Alessandro Volta

Sitat fra: flunde på fredag 12. september 2014, klokken 21:06
Reflekssølv!


Jeg har valgt refleks sølv. Må være verdens letteste farge å holde ren. Ikke ser man riper eller steinsprut heller ;-) Jeg må innrømme at sølv kan være litt kjedelig, men samtidig er det en veldig safe farge og man tråkker ingen over storetåen i en sølv bil  8)

MLe

Her er vi på vei hjem med vårt nye familiemedlem. Pacific blue... Synes selv fargen er NYDELIG, i alle belysninger. Viser seg her fra sin "mørkeste" side.


autofil

Noen som har gode bilder av Tungsten Silver? Bestilt denne, men frykter den blir "kjedelig". Svart er så neste valg, men blir fort skitten. Vanskelig.

Atlesen

Hei,
Jeg har nå bestillt egolf med farge tungsten silver, usikker på hvilke felger jeg skal velge til sommerdekkene!
Holder en knapp på Durban 18" foreløpig, noen som har andre gode forslag, eventellt bilder?

eivhelle

Sitat fra: MLe på tirsdag 30. september 2014, klokken 08:39
Her er vi på vei hjem med vårt nye familiemedlem. Pacific blue... Synes selv fargen er NYDELIG, i alle belysninger. Viser seg her fra sin "mørkeste" side.



Har bestilt samme selv og ser av bildet at det er ingen grunn til å angre. Nydelig farge som gjør at man får ekstra glede hver gang man vasker og polerer bilen.
2020 Audi etron 50, 71kWH, Catalynia Red
2017 VW e-Golf, 35.8kWh, Tungsten Silver
2015 VW e-Golf, 24.2kWh, Pacific blue, Solgt

ChristianDJ

Har bestillt pacific blue jeg også. Fikk en telefon fra møller i dag om at den blir levert i mnd.skiftet nov/des så nå gleder jeg meg ;D puttet på alt av utstyr bortsett fra stereoanlegget. Så blir det vel å finne noe andre felger og dekk til sommeren.
Venter på en e-Golf som skal brukes i jobb.

Bawler

Sitat fra: ChristianDJ på onsdag 15. oktober 2014, klokken 17:01
Har bestillt pacific blue jeg også. Fikk en telefon fra møller i dag om at den blir levert i mnd.skiftet nov/des så nå gleder jeg meg ;D puttet på alt av utstyr bortsett fra stereoanlegget. Så blir det vel å finne noe andre felger og dekk til sommeren.

Uten varmepumpe da eller?
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

ChristianDJ

Ja har bestillt uten varmepumpe. Bor i bergen så håper på at all snøen kommer ferdig måkt. og at det ikke blir for kaldt :D
Venter på en e-Golf som skal brukes i jobb.

dagbre

Sitat fra: MLe på tirsdag 30. september 2014, klokken 08:39
Her er vi på vei hjem med vårt nye familiemedlem. Pacific blue... Synes selv fargen er NYDELIG, i alle belysninger. Viser seg her fra sin "mørkeste" side.



Den har vi også bestilt! Flott farge, vi gleder oss!
E-Golf 2015, Pacific Blue

Elbert

Dytter denne, jeg. Sikkert flere som har bestilt som ikke har stemt.

zapateria


e-Kvaase

#43
Vi bestilte Limestone Gray.
Kona ville vel egentlig ha Dyp sort perleeffekt.
Hennes nåværende bil er svart, og er enig at svart fort er den fineste fargen.
Men alt av småriper og skitt synes kjempegodt på denne fargen.
Siden hun har tenkt til å ha denne bilen noen år, la jeg ned veto mot denne fargen.
Tross alt jeg som må prøve å vaske for å holde den ren, og polere bilen :-)

Tungsten Silver er veldig praktisk, men vi har en annen bil med nesten samme farge.
Da ble Limestone Gray, et greit kompromiss. Synes det er en veldig fin farge, og hakket "stiligere" enn Tungsten Silver.

Ove

Har akkurat skiftet fra Limestone og svart skinn, til Night Blue og Marracesh.
Pga. forsinkelsen i leveransene fikk jeg god tid til å endre fra hode- til magefølelse  :)
Så får vi se om det blir bil med VP snart, eller om jeg må gi opp og kansellere....
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA