Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av Gordon Retriever, onsdag 06. august 2014, klokken 11:41

« forrige - neste »

Gordon Retriever

Etter 1500 km begynner stoffsetene i lokale e-Golf demobilen å bli flekkete og trenger en rens.
Fordelen for kommende e-Golfeiere er at man har valget: Ikke bare stoff eller skinn, men også hvilken farge på skinnsetene.

Hvor mange på forumet har bestemt seg for at skinnseter er verdt merprisen?

mortys

Kjørte bankers og gikk for sort skinn, passer jo greitt til en hvit bil uansett

e-Golfer

e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

Råde

e-Golf | X75D

lightningii

Sirup

VW e-Golf
Tesla Model X75

Råde

Noen som har / har sett night blue med marrakesh interiør? Har gått safe selv med sort, men...
e-Golf | X75D

Gordon Retriever

Jeg synes kombinasjonen virker spennende og har kikket litt på bildene på denne siden for å få et inntrykk av den.
Merkelig nok synes jeg hvit + marrakech (trykk videre til side 4 i linken) ser ennå bedre ut.

Gordon Retriever

Jeg lurer på om denne tråden har en liten overvekt av dem som har valgt å betale ekstra for skinn og sportsseter. Eller har gestapointeriør (=sort skinn) en så betydelig del av totalen?

Stoffinteriørkjøpere, bruk stemmeretten deres.  ;D

janomdal

Da ble det Night Blue og Marrakech. Bestilte dag 1 og venter i spenning på produksjons-bekreftelse

sap_2000

Reflekssølv og Marrakech er bestilt.
Tenker litt på å endre utvendig farge til Tungsten...
Mvh. SAP - Helelektriske fra juni 2017

djdura

Hei.

Jeg konfigurerte meg en e-Golf på nettet iLimestone met. med Marrakech interiør i skinn.
Men det er vanskelig å se om dette passer sammen.
Er det noen som har sett en golf med den kofigurasjonen noen gang??
Jeg synes Marrakech er en fin farge i biler hvis eksteriørfargen er riktig.  :D
Mvh
djdura, Hokksund

Gordon Retriever

Sitat fra: sap_2000 på mandag 25. august 2014, klokken 08:38
Reflekssølv og Marrakech er bestilt.
Tenker litt på å endre utvendig farge til Tungsten...

Det er sannsynlig refleks vil være mer tidløs, så jeg ville vurdert å beholde den valgte fargen. :)

Sitat fra: djdura på mandag 25. august 2014, klokken 14:26
Limestone met. med Marrakech interiør i skinn.
Men det er vanskelig å se om dette passer sammen.

Jeg synes fargene er pene sammen. Om du er enig, vet jeg ikke. ;)
Tips: Forhandlernes fargeprøver kan være hjelpsomme, og ved å plassere prøvene for eksteriør- og interiørfargen mot hverandre får du et ganske godt inntrykk.

Gordon Retriever

Link til solgt e-Golf på finn.no med bilder av bil i hvit perlemor med brunt skinninteriør her

Link til solgt e-Golf på finn.no med bilder av bil i svart perle med lyst skinninteriør her

magnus600

Sportsseter og skinninteriør er et must! Jeg har akkurat bestilt den lyse varianten (shetland beige), men er sterkt i tvil.. Sort er selvfølgelig enklere å holde fint da flekker ikke vises så godt, men den lyse varianten gir en unik luksusfølelse... Jaja, har noen uker å ombestemme meg på :-)
2015 e-Golf Night Blue

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA