Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ta ut laderen til ladbar hybrid

Startet av Ferry, tirsdag 05. august 2014, klokken 23:23

« forrige - neste »

Puffen

Sitat fra: olekvi på torsdag 05. februar 2015, klokken 23:20
Har fått bekreftet produksjon i uke 14 på min bil nå.  Så får vi bare håpe det blir slik ...

Med ACC ?

olekvi

Sitat fra: Puffen på fredag 06. februar 2015, klokken 18:14
Sitat fra: olekvi på torsdag 05. februar 2015, klokken 23:20
Har fått bekreftet produksjon i uke 14 på min bil nå.  Så får vi bare håpe det blir slik ...

Med ACC ?

Ja, med ACC.

Bestillt første dagen det var mulig å bestille A3 e-tron i Norge :-)
'19 TM3P

Puffen

Pokker også  >:(  Jeg bestilte vel ca. 2 mnd. etter deg.  Da får jeg vel ikke bilen før langt ut i juni

e-tron


Kires

Gratulerer så mye med flott bil!
Selv gleder jeg meg som en unge til å få min GTE!
Bmw i3 120ah
E-tron 50

satzumas


dsound

#81
Gratulerer :-)
Har du mye utstyr? Gled deg til og kjøre mange lange turer har selv passert 7000 km nå. Da er vi 55 stykker til nå som har vært lure og valgt den beste bilen i vw fabrikken lol :-)

e-tron

#82
Sitat fra: satzumas på torsdag 12. februar 2015, klokken 22:33
Gratulerer! Når bestilte du?

Takk for det. Bestilte 12.08.2014 klokka 12(Da bestillingen for e-tron åpnet i Norge)


Sitat fra: dsound på fredag 13. februar 2015, klokken 01:40
Gratulerer :-)
Har du mye utstyr? Gled deg til og kjøre mange lange turer har selv passert 7000 km nå. Da er vi 55 stykker til nå som har vært lure og valgt den beste bilen i vw fabrikken lol :-)

Takk.

Bestilte med følgende utstyr:
DAYTONAGRÅ 6Y6Y
BLANKE SIDELISTER
TEKNIKKPAKKE
S LINE SPORTSPAKKE
PARKERINGSSYSTEM BAK
18" 5-ARMS ROTORDESIGN SORT S LINE
EKSTRA MØRKE RUTER
BANG & OLUFSEN HØYTALERSYSTEM
BLUETOOTH-GRENSESNITT
STOFF/SKINN S LINE
MLF-SPORTSRATT MED FLAT BUNN
UTVIDET INTERIØR ELEMT.I MONOPUR
LYSPAKKE
TAKRELING, BLANK
17" VINTERHJUL U/PIGG 5-ARMS DESIGN

dsound

Bra pakke det :-) hvordan låter Bang Anlegget, mye bedre en originalen ?
Fikk ikke velge noe utstyr jeg, men så fikk jeg bilen på 14 dager da lol

e-tron

Sitat fra: dsound på fredag 13. februar 2015, klokken 19:08
Bra pakke det :-) hvordan låter Bang Anlegget, mye bedre en originalen ?
Fikk ikke velge noe utstyr jeg, men så fikk jeg bilen på 14 dager da lol

Har ikke fått testet den orginale noe særlig så litt vanskelig å sammenligne, men syntes ihvertfall B&O spiller kjempe bra og angrer ikke på at jeg valgte det.

akafrans

Kan noen med E-tron fortelle meg hva den faktiske batteritiden på EV er nå på vinteren? Jeg ser også at i Audi's offisielle bilder er den kun indikert som 35km i kjørecomputeren, men de hevder 50?

e-tron

Sitat fra: akafrans på onsdag 18. februar 2015, klokken 10:19
Kan noen med E-tron fortelle meg hva den faktiske batteritiden på EV er nå på vinteren? Jeg ser også at i Audi's offisielle bilder er den kun indikert som 35km i kjørecomputeren, men de hevder 50?

Har hatt to lengere turer der jeg har testet rekkevidden på kun EV.

Tur 1: Startet med fullt batteri i oppvarmet garasje, 1 grad ute, 22 grader i bilen, kjørte mesteparten av turen på relativt flat landevei i ca 80-90km/t, fikk da kjørt i ca 26km før batteriet var tomt.

Tur 2: Startet med fullt batteri ute uten forvarming, 3 grader ute, 20 grader i bilen, samme strekning som tur 1 bare motsatt vei, kjørte nå i ca 70km/t og prøvde å være mye mer forsiktig med gassen, fikk da kjørt ca 30km før batteriet var tomt.




akafrans

Takk for svar!

Blir spennende å se hvor langt det rekker når temperaturen blir litt høyere.

Puffen

#88
Produksjon uke 19, Levering uke 23.  Får håpe det stemmer nå da....

Eddi

#89
Bestilte min på onsdag i forrige uke, og fikk allerede da beskjed om at jeg KANSKJE fikk beskjed om når jeg kunne få den levert i løpet av mai. Det er det eneste som er bittert med det. Kunne fått tidligere, men da var det hvit og med panoramatak som gjaldt, og ingen av delene var interessant...

Må slite med den ti år gamle Focusen en stund til gitt...Men har da fått lest meg litt opp på ting og tang!

Så du kan endre motorbrems nivå på GTE, regner med at det også er mulig på bortimot samme måte på e-tronen? Men skulle gjerne sett hva en av dere som bruker bilen har og si om den på generell basis.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA