Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Utvendig farge - hva er ditt valg?

Startet av Audigaudi, tirsdag 05. august 2014, klokken 22:17

« forrige - neste »

havardolini

Kanskje dumt spørsmål, men er disse gummimattene standardutstyr på e-Golfen? Jeg kan ikke huske at de kom opp som valgbart ekstrautstyr da jeg var hos Møller og skrev under kontrakten.
Jeg ser av prislisten til VW at de tilbyr stoffmatter til kr. 500,-. Kan jeg regne med at jeg får gummimatter til bilen når jeg (kanskje...) får den levert nå i januar? Eller at jeg får dem levert på et senere tidspunkt om de ikke er tilgjengelige nå.

Nickelilltroll

Har ikke lest igjenom alle inlegg her, fikk beskjed i aug, da jeg hentet golfen fra møller, om at "riktige" gummimatter til E-Golf kommer i december. Sagt og gjort. Fikk de like før jul i posten, rett fra møller og gratis.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

Nuvolari

Ringte Erik Arnesen Bryn i dag. Fremdeles ikke fått inn gummimatter.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

siforko

Gummi matter er med i den "Norske pakken"
Kjører E-Golf FL300

schcar

Hei

Kjøpte bagasjeromsmatte fra Gytisautec - rask levering, super passform og rimelig.
Tesla Model X bestilt 28.09.2017
Audi E-tron bestilt 21.04.17 (avbestilt 1.10.2017)
e Golf levert 18.12.05
Audi Q5 hyttebil levert 28.04.2015 ( til salgs)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA