Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Utvendig farge - hva er ditt valg?

Startet av Audigaudi, tirsdag 05. august 2014, klokken 22:17

« forrige - neste »

Audigaudi

Hei!

Er det noen som vet varenummeret til de originale gummimattene, og er det noen av dere som nylig har fått bilen som har klart å skaffe disse? Vet dere om noen som har disse på lager?
Jeg kjøpte matter til Golf 7, men de passer ikke..

mortys

Jeg la merke til at disse manglet i min bil og spurte selgeren om dette. Fikk til svar at mattene var i rest og vi kom til å få beskjed når dem var på lager igjen. Gummimatter er en del av leveransen fra VW i Norge.

Gordon Retriever

Gummimattene er forsinket - så kraftig at det jobbes med alternative løsninger.
Antatt levering for gummimatter tror jeg er nærmere jul.

Råde

At de ikke har klart å få til varmepumpe er en ting, men gummimatter? Ærlig talt... Litt pinlig er det ikke  ;D
e-Golf | X75D

Gordon Retriever

Volkswagen - nå med både ventepumpe og ventematter.  ;D

zebra99

Jeg fikk min e-golf på fredag og da beklaget selgeren at de ikke hadde gummimatter til e-golf. Han hadde lagt inn vanlige golf matter for 'bøte' på problemet. Disse passer ikke helt pga batteripakken som stikker frem under fører og passasjersete.
Som en kortsiktig løsning synes jeg dette var ok. Langsiktig løsning var at jeg bestilte stoffmatter i tillegg. Usikker når de leveres....

lachris

Jeg fikk min levert med vanlig golf gummimatter som forhandler hadde skjært til for meg for å få dem til å passe. Fungerer fint inntil de riktige mattene kommer.
VW E-Golf Intro - Tungsten Silver - Vienna sort skinn - Dynaudio

Ohm

Fikk matter fra møller på mandag. Ikke fått lagt dem inn enda, men de er til eGolf.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

sjeverni

Sitat fra: Gytis_AUTEK på fredag 10. oktober 2014, klokken 18:37
Sitat fra: lachris på fredag 01. august 2014, klokken 14:25
Jeg fikk min levert med vanlig golf gummimatter som forhandler hadde skjært til for meg for å få dem til å passe. Fungerer fint inntil de riktige mattene kommer.
Sitat fra: egolf89 på mandag 25. august 2014, klokken 07:20
Hei. Har noen her inne fått gummimatter til som e-golf. Jeg merker nå som høsten kommer at det er irriterende å ikke ha matter i bilen.

Fler som deler mitt syn?
Hei,
Neste uke (42) får vi de første mattene til e-Golf. Tykk gummi, ingen lukt og perfekt passform! Førstemann til mølla!
Medlemspris 672,- inkl. frakt
Dem finnes HER
Hvordan benytter dere av medlemstilbudet finner dere HER

Dei ser stygt ut :(
Er de oprinlige gummimatter?
e-Golf bestilt 03.10.'14. Levering tid ca. Mars 2015
Night Blue m. Shetland beige interiør, VP+++

Ohm

Har fått mattene mine. De er fine, men matten på førersiden går ikke under pedalene. Så her vil det komme søle og vann bak matta. Litt dumt, men de som har laget mattene har sikkert ikke opplevd vinter.

Ellers er mattene på passasjersiden og bak helt supre.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

Nuvolari

Jeg har fremdeles ikke fått mine gummimatter til eGolf. Har dere andre fått dem?
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

LarryF

Jeg fikk mine for et par måneder siden.
e-Golf, Pacific Blue, 2014 (uten varmepumpe)
Model X90D bestilt og bekreftet. Titan, 7 seter med AP, vinterpakke og hengerfeste

torgrand

Fikk sammen med bilen i slutten av november....

siforko

Fikk også mine med bilen, levert i slutten av Desember
Kjører E-Golf FL300

hans.ks

Fikk beskjed fra forhandler for noen mnd. siden at matter til E-Golf var kommet på lager.
E-Golf med ventepumpe.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA