Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lading av Tesla i Norge utenfor SC-nettverket og offentlige ladepunkt

Startet av Powerflux, mandag 04. august 2014, klokken 08:07

« forrige - neste »

Powerflux

Konfiguratoren til VW funker ikke og PDF listene er et salig rot så hva ryker jeg på hvis jeg drar på med det meste av utstyr :D
Japan Leaf, levert juni 2013.
137000 km. 1 bar forsvunnet.
Tesla S70D Facelift, levert juni 2016.
52000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
13000 km.

Elmo

Les gjennom denne tråden. Selv om navnet på tråden ikke tilsier det så står det mye om prising og rabatter der
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Gordon Retriever


Prislisten til e-up har fire linjer med ekstrautstyr. Denne tråden er ironisk ment, eller? :o

Powerflux

Sitat fra: Elmo på tirsdag 15. juli 2014, klokken 21:23
Les gjennom denne tråden. Selv om navnet på tråden ikke tilsier det så står det mye om prising og rabatter der

Takk :D
"Fult utstyr (Svart, teknikkpakke, panoramatak), og et sett med vinterhjul!

Totalt med leveranse Bergen kostet det oss 215000,-"

@Gordon:

Hvorfor skulle det være ironisk ment ???
Japan Leaf, levert juni 2013.
137000 km. 1 bar forsvunnet.
Tesla S70D Facelift, levert juni 2016.
52000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
13000 km.

Gordon Retriever

Nei, si det...
Jeg forstod bare ikke det med at "PDF listene er et salig rot ". :(

Powerflux

Kanskje jeg ikke fant de riktige listene??
Anyway, latskapen lenge leve og fornuftige svar fikk jeg også ;D
Japan Leaf, levert juni 2013.
137000 km. 1 bar forsvunnet.
Tesla S70D Facelift, levert juni 2016.
52000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
13000 km.

Teslus

Jeg betalte 200.000 med alt utstyr, "panoramatak"(et normalt soltak), teknikkpakke, 15" vinterhjul, metallic lakk.  :)
Siden ingen andre la den ved, her har du prislisten: http://www.volkswagen.no/content/medialib/vwd4/no/pdf/pricelists/prisliste-e-up-/_jcr_content/renditions/rendition.download_attachment.file/volkswagen-e-up--prisliste-24-04-2014.pdf

Powerflux

Japan Leaf, levert juni 2013.
137000 km. 1 bar forsvunnet.
Tesla S70D Facelift, levert juni 2016.
52000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
13000 km.

Sandtveit

Jeg har ikke fått min enda, men tror det ender på 206.000 med alt utstyr, utenom vinterhjul og lyd for fotgjengere.
det jeg imidlertid har bestilt.med er en Urban Loader takboks i bilens farge og midtarmlen fra Skoda CityGo, ferdig montert

olegregert

Jeg har fått min i sommer og den er fullspekket med alt utstyr for 206 000

absorbator

Sitat fra: SebastianSandtorv på onsdag 16. juli 2014, klokken 10:26
Jeg betalte 200.000 med alt utstyr, "panoramatak"(et normalt soltak), teknikkpakke, 15" vinterhjul, metallic lakk.  :)
Siden ingen andre la den ved, her har du prislisten: http://www.volkswagen.no/content/medialib/vwd4/no/pdf/pricelists/prisliste-e-up-/_jcr_content/renditions/rendition.download_attachment.file/volkswagen-e-up--prisliste-24-04-2014.pdf

Bra pris :) Hvor kjøpte du denne? Hvilken selger?

Gulli

Er helt ny i EL bil verden, men er nå én blant de snart 50000 eierne i landet. Hentet ut vår første EL bil i forgårs, Ny 2014 mod. E up m/panoramatak og det meste av utstyr ellers, samt vinterhjul. Pris havnet like oppunder 200k. Hadde i forkant så og si havnet på 2013 leaf-valg, selv om behovet for denne ikke nødvendigvis var et must mtp størrelse. Årsak til valget av E up er nok mest grunnet noe merkelig mottakelse som kunde hos Leaf-forhandler. Service og kundebehandlingen vi fikk hos E up forhandler gav oss en helt annen og tryggere følelse, samt at bilen også dekker alle våre behov ved siden av hovedbilen. Ser at hovedbilen gjerne kommer til å bli stående mye mer i ro fom nå..

olegregert

Dette er ikke spesielt vanskelig  Prisen ligger rundt 200 000  kr litt over for de som skal ha alt som egentlig ikke er så mye å velge på sammenlignet med BMW utstyrsliste som er lang som et vondt år

Gå å kjøp  du får topp behandling med forklaring på alt du trenger

Dette var det enkleste bilkjøp jeg noen gang har gjort

elektrolux

Sitat fra: Gulli på lørdag 30. august 2014, klokken 11:30
Hadde i forkant så og si havnet på 2013 leaf-valg, selv om behovet for denne ikke nødvendigvis var et must mtp størrelse.

Du kommer til å spare mye på det valget. Også service kostnader er i en helt annen verden hos VW.  ;)
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

toys

Sitat fra: Gulli på lørdag 30. august 2014, klokken 11:30
Er helt ny i EL bil verden, men er nå én blant de snart 50000 eierne i landet. Hentet ut vår første EL bil i forgårs, Ny 2014 mod. E up m/panoramatak og det meste av utstyr ellers, samt vinterhjul. Pris havnet like oppunder 200k. Hadde i forkant så og si havnet på 2013 leaf-valg, selv om behovet for denne ikke nødvendigvis var et must mtp størrelse. Årsak til valget av E up er nok mest grunnet noe merkelig mottakelse som kunde hos Leaf-forhandler. Service og kundebehandlingen vi fikk hos E up forhandler gav oss en helt annen og tryggere følelse, samt at bilen også dekker alle våre behov ved siden av hovedbilen. Ser at hovedbilen gjerne kommer til å bli stående mye mer i ro fom nå..

Akkurat det med kundebehandlingen i butikken var grunnen til at jeg gikk for E-up! i stedet for Leaf.
Ble også mottat på en rar og cocky måte.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA