Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: BMW i3 og Tesla Model S i Extant; Ny CBS Serie

Startet av Alfa Bergen, lørdag 02. august 2014, klokken 13:38

« forrige - neste »

mokle

Det var litt av ei historie, Ctran. Men for oss andre er det jo veldig nyttige erfaringar du har gjort. Meir ekstremt enn dette kan det neppe bli på denne strekninga. Kolonne over heile fjellet, og stengt Haukeligrend-Hovden. Det siste er faktisk veldig sjeldan. Men dette må vel ha vore helga då ekstremveret Nina var her, så då var det jo heftig..

Det er nok ein god regel å ha med seg nødvendige adaptarar på lange turar, både vinter og sommar. Men eg har eit mål om Bergen-Hovden vinterstid utan mellomlading, vel å merke ved fri ferdsel. Ved kolonne må ein vere førebudd på det verste, for eksempel at kolonna køyre seg fast midt på fjellet.

Hadde du bilen i gang med AC heile tida då du venta i 2 timar ifbm kolonnekøyringa?

Eg hadde faktisk ikkje plassert SC i Røldal, men i området rundt krysset E134/Odda, rett nedanfor Seljestad. Då dekker du også aksen Indre Hordaland-Hardanger-Aksdal i tillegg til Haukelitrafikken.

Imponerande med ca 100 km att på tanken frå Bergen til Brokke sommartid, Alfa Bergen.
Leaf Acenta 2014 - svart.
Har solgt begge bensinbilene.
TMS85D bestilt, levering april.

Ctran

Skal på Europa tur til sommeren og madamen er allerede skremt så hun tar fly til siste destinasjon mens vi andre kjører. Da blir nok alle adaptere kjøpt, lært det nå.

Jeg slo av all AC når vi stoppet og kun på når vi kjørte. Merket en annen svakhet også. Når det snør for mye og er kaldt, vil snøen pakke seg helt inn på siden av fører siden og fryse til is. Måtte skuffle  vekk i fart mens vi kjørte i kolonnen.

Bergen Hovden uten kolonne på vinter tror jeg skal gå fint men ville tatt ladet litt i Røldal for å sikre meg så se hvor mye du har faktisk igjen når du er framme.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA