Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bakdekk slitt ut etter 50 dager, 4000 km.

Startet av Gordon Retriever, onsdag 30. juli 2014, klokken 14:26

« forrige - neste »

valvolainen

Gjorde noe ala den samme øvelsen igår, men cc på 80, eco+. I tillegg ble det 1 mil på småveier.


Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Ohm

Og dette uten  varmepumpe. Bra kjørt.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

valvolainen

Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Nuvolari

Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

torgrand

Ja det var uten varme, forvarmet til 28 og litt setevarme. Ganske kjølig på slutten, men det gikk overraskende greit. Ingen dugging med vifte i auto...

hpe

Tur fra Brumunddal til Lysaker i går, med ladestopp på Kløfta: 16.4kWh, gjennomsnittshastighet 61km/t, 151 kilometer. Lav gjennomsnittshastighet da jeg måtte stoppe i ti minutter og vente på at de rydda veien etter et trafikkuhell.

Når jeg ankom Kløfta hadde jeg ca. 25 km igjen på gjettometeret. Utetemperatur på 1-5 grader, ACC 90 km/t (men mye av tiden ble tilbragt bak et vogntog som kjørte i ~80), Eco, 20 grader.

Flehan

Er det hurtiglader på kløfta? Er helt fersk i gamet, men har familie på kløfta, får e-golf i februar. Så en hurtiglader der hadde vært genialt
Perlemor hvit e-golf levert 05.02.2016
hvit 2016 octavia 1,8t 4wd

Ohm

Kiwi kb på kløfta. Har chademo og ccs.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

grorudklovnen

Sitat fra: Ohm på lørdag 03. januar 2015, klokken 16:35
Kiwi kb på kløfta. Har chademo og ccs.
combo her fungerte ikke på min for noen dager siden. Ustabil?

valvolainen

Sitat fra: Nuvolari på lørdag 03. januar 2015, klokken 11:33
Sitat fra: valvolainen på lørdag 03. januar 2015, klokken 11:14
hehe, det er uten varme... (eco+...)

Er det noe problem med dugging i Eco+?

Når jeg kjørte fredag morgen var det 5-7 grader og våt vei.
Skrudde av luftanlegget, siden jeg hadde forvarmet bilen og ikke trengte kald uteluft inn i bilen.
Kjørte vel rundt halvannen mil uten sirkulasjon, og når bilen begynte å bli skikkelig duggete skrudde jeg på igjen sirkulasjonen. Altså i eco+, så kun friskluft. Dette fjernet duggen på null komma niks, så etter etpar minutter skrudde jeg av igjen og fortsatte etpar mil før jeg luftet igjen. Så nei, dette fungerte fint.
Hadde sikkert vært verre om jeg hadde kommet inn i bilen etter et skikkelig regnvær.
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Ohm

Sitat fra: grorudklovnen på lørdag 03. januar 2015, klokken 18:27
Sitat fra: Ohm på lørdag 03. januar 2015, klokken 16:35
Kiwi kb på kløfta. Har chademo og ccs.
combo her fungerte ikke på min for noen dager siden. Ustabil?
Jeg hadde 3 forsøk sist, så plutselig virka det. Det var minus 14, så jeg kunne likegodt tatt en vanlig 16 amp. Gikk sakte, men det funka. Ladet 2 mil på 16 minutter.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

Råde

e-Golf | X75D

mihkku

Med 250KM og kun Combo ladere på McDonalds Gardermoen og Brummundal / Rudshøgda så kan jo en tur til Gudbrandsdalen med ny bilen bli VELDIG spennende.

detektor

McDonalds Gardermoen ser ut til å være ute av drift. Basert på lappen jeg for få minutter siden så henge der.

mihkku

I så fall så er man jo fucked dersom man skal mot Lillehammer...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA