Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Sandefjord: Tiltak for å få nye ladeplasser

Startet av Getwilder, onsdag 30. juli 2014, klokken 00:10

« forrige - neste »

Getwilder

De fleste har fått med seg hvordan eGolfen ser ut i hvit, men det ligger ikke så mange bilder ute av hvordan den blir i sort. Her påmontert 19" "sommersko" med sorte, tonede bakruter. Blir å se i kollektivfeltet i Oslo fra i morgen! :) Enjoy! -KC-

nilskt

Helt Ok i sort også! :-)

Gratulerer!

Hvilket interiør har du i bilen?

Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

Getwilder

Tnx! Ble sort interiør og sorte sportsseter i skinn. Bilder kommer senere, men henter bilen først i morgen tidlig da den klargjøres i Kristiansand. :)

Råde

En som har fått på skikkelige felger! Ser bra ut. Legg gjerne ut høyoppløselig bilde i felgtråden etterhvert, så blir det lettere å velge for oss som ønsker å bytte fra de originale.
e-Golf | X75D

Kjell Leaf

Sitat fra: Råde på torsdag 10. juli 2014, klokken 14:23
En som har fått på skikkelige felger! Ser bra ut. Legg gjerne ut høyoppløselig bilde i felgtråden etterhvert, så blir det lettere å velge for oss som ønsker å bytte fra de originale.
Da jeg kjøpte min Leaf i desember som har sort skinn valgte jeg hvit bil av den grunn at svart utenpå og inni blir sinnsykt varmt. Tenkte da både på comfort de første minuttene og å slippe å sprengkjøre AC hver gang sola skinner litt, må tenke på forbruket vet du... ;) Man bør selvsagt velge det man liker best, men for meg er det bare bruksbil og tenkte mest på det praktiske.
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

EV - Driver

Har også bestilt svart med sota ruter. Moro å se. Holder meg til originale felger. Men ettersom vp er bestilt er det leeeenge å vente enda.
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

Getwilder

Sitat fra: Vw-E-Up på torsdag 10. juli 2014, klokken 21:10
Har også bestilt svart med sota ruter. Moro å se. Holder meg til originale felger. Men ettersom vp er bestilt er det leeeenge å vente enda.

For min del blir det i hovedsak bykjøring i og rundt Oslo, så da blir det all in på design, utseende og komfort :) Regner med at man må bli flink til å bremse med giret og ikke bremsa, og lærere seg teknikker for mer strategisk kjøring med tiden (håper i alle fall det) :)

EV - Driver

Første tredjedel av bremspedalvandringa er regenerering. Du trenger ikke å bruke girspaken hele tida. (Slik er det i alle fall på E-up)
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA