Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: DAB+ Biladapter til LEAF.

Startet av jalias, tirsdag 29. juli 2014, klokken 22:21

« forrige - neste »

jalias

Har en Samsung Note3 koblet opp via BT i bilen, og jeg hører nesten ikke hva personen i andre enden sier. Volum er skrudd på max på telefonen. Noen flere som har problemer med dette? Finner ingen innstillinger på bilen når det gjelde BT lyd.

Patosan

Har iPhone och inget problem med volym.
Med risk att jag påpekar det du redan vet gott - du har provat att skuva upp telefonvolymen i bilen med vänster scrollhjul på ratten under samtal?
VIN 15026

LinkedIn

Muffinman

Prøv å skru opp bluetooth-volumet på telefonen. Hadde en Sony som man kun fikk gjort dette under samtale, usikker på Samsung.

Øggen

Har også Note 3.
Må skru opp volum på ratt til 7 ca for å høre bra. Prøv det ;-)

jalias

sindrej

Hvilke erfaringer har folk med å brukt Tesla sin BT HF ?  Jeg opplever at folk har store problemer med å høre meg, og jeg tar meg selv i å sitte å "rope" til området over bakspeilet, der jeg tipper mic'en er.  Det er så ille at jeg stort sett har gitt opp hele handsfreegreia og bruker øreplugg handsfree i stedet.

Muffinman

Veldig variabelt, men stort sett bra hos meg.

Øggen

Som tidligere nevnt må jeg ha på volum 7 og fullt på telefonen. Kona mener jeg er tunghørt  (no-way)Ingen klager på lyden eller støy.
Tok en stund før jeg fant ut at man styrer volum med scrollehjulene.

sindrej

Ender stort sett opp på 7 på volum jeg og, JEG har ingen problemer med å bruke HF i bilen, det er stakkaren i andre enden som ikke hører hva jeg sier.  Så langt jeg skjønner har jeg ingen mulighet til å stille volum på min mic.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA