Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Salgsstrategi av eksisterende bil

Startet av Småfly, tirsdag 29. juli 2014, klokken 16:48

« forrige - neste »

Småfly

Var en tur over i sverige i dag og skulle lade hos ishavsveien på svinesund på vei tilbake.
Der var det to ladere, men bare en man kunne betale med app/kort. Den andre var kun til bruk med rfid kort fra ishavsveien eller samarbeidene partnere. Er det noe mulighet for å skaffe seg et slikt kort uten abbonement? Enten fra ishavsveien eller noen av de som de har samarbeid med?
Kjipt å stå i ladekø når det er to ladere der, men kun en man får brukt.
Antar kanskje den ene er reservert de med abbonement for at de skal ha noen fordeler? På en annen side sto det en og ladet når jeg kom og en til som kom mens jeg ladet. Må da stå å vente på en lader, mens den andre står ubrukt. Ville tro det var mere butikk å åpne begge for fri bruk da det virket som det var endel trafikk for og få ladet der. Flere som får ladet, mer penger i kassa til ishavsveien...eller?

smaug01

Jeg kan ikke tenke meg at noen som driver butikk med viten og vilje vil drive så dårlig som man ser disse ladeselskapene gjør uten at det ligger noe i bakgrunnen å skurrer.
Ser på nettsiden til ishavsveien at de skal åpne korridor mot Sørlandet, Hønefoss og gjøvik i August. Hadde jo vært noe om det skjedde.
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA