Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Fortum hurtig ladere .... 9 defekt per 13:15 i dag..

Startet av kringon, mandag 28. juli 2014, klokken 11:44

« forrige - neste »

Zyntax

Sitat fra: Hansi74 på onsdag 08. oktober 2014, klokken 19:35
Sitat fra: Hansi74 på mandag 06. oktober 2014, klokken 15:50
Bestillt en blå/hvit midten sep. Kia Steinskjer. selger sa den skulle være med den første båten med kundebiler. Ser det er mange som har fått bilen allerede, så no går jeg bare å ser på mobilen å venter på at selger skal ringe å fortelle at d er bare å komme å hente bilen :P

Da hva bilen klar for levering:) setter meg på toget t Steinkjer på fredag ;D

Bestilte i midten av september vi også.. i Trondheim. Angrer litt på at jeg ikke sjekket mulighetene rundt om i Trøndelag da vi må vente til Januar på vår.. :'(
Kia Soul Exclusive, blå med hvitt tak, bestilt i september 2014, kommer i August 2015.

Hansi74

Sitat fra: Zyntax på torsdag 09. oktober 2014, klokken 13:50
Sitat fra: Hansi74 på onsdag 08. oktober 2014, klokken 19:35
Sitat fra: Hansi74 på mandag 06. oktober 2014, klokken 15:50
Bestillt en blå/hvit midten sep. Kia Steinskjer. selger sa den skulle være med den første båten med kundebiler. Ser det er mange som har fått bilen allerede, så no går jeg bare å ser på mobilen å venter på at selger skal ringe å fortelle at d er bare å komme å hente bilen :P

Da hva bilen klar for levering:) setter meg på toget t Steinkjer på fredag ;D

Bestilte i midten av september vi også.. i Trondheim. Angrer litt på at jeg ikke sjekket mulighetene rundt om i Trøndelag da vi må vente til Januar på vår.. :'(
Jeg å hørte med Kia Trondheim først, men som du sa hva d lang ventetid. Kia Steinskjer hadde to biler som enda ikke hva reservert da jeg bestillte, så jeg har vel vært heldig :)
Kia Soul EV og Mitsubishi Outlander PHEV

Baiba

Hei,
Har bestilt svart med rød tak. skal komme bare Juni :( ... men glede meg uanset :)

Tony E

Har bestilt sort/rød EV og går fra Grand Voyager automat - 1,2 L pr mil til 1,4 KW/h pr mil.

model3citizen

Bestilt titan silver Exclusive ... eneste fargealternativ på bestillingstidspunktet.

Ingen fan av fargen, hadde foretrukket blå/hvit. Men kan vel leve med den.
'15 i3, '16 i3, '19 T3P

Bli med i Rekkeviddeangstforeningen

Bella

Bestilte sort/rød 16.sept, og får den i februar-15.
Gleder meg masse! :) :) :) 8) 8)
Bestilt Kia Soul EV sept-14, leveringsklar feb-15.
Min første el-bil :)

peerbrat

Bestilte blå/hvitt tak 15.sept, men får Titanium Silver første uka i november.
Tidligere PSA Saxo eier, så dette blir som når ADSL tok over for ISDN.

petgok

Peerbrat: har du fått bekreftet levering første uka i november på farge Titanium Silver? Bestilte selv 20 juni, og har fortsatt ikke fått et ord/bekreftelse om leveringstid...
Kia Soul EV Exclusive Titanium Silver levert 20.11.14
Model 3 reservert 01.04.2016 (4900XX)

vepsen2000

De første bilene med Titan. silv. blir produsert i løpet av okt. Oktoberproduksjonen shippes samlet 2-3. november, så vi må nok smøre oss med tålmodighet et par måneder til...

Ona IX

Sitat fra: vepsen2000 på tirsdag 14. oktober 2014, klokken 17:57
De første bilene med Titan. silv. blir produsert i løpet av okt. Oktoberproduksjonen shippes samlet 2-3. november, så vi må nok smøre oss med tålmodighet et par måneder til...
Har du fått vite dette fra forhandler?
Kia Soul Ev Exclusive, Titanium Silver.
Bestilt uke 23. Levering bekreftet uke 47.
Levert 18.11.2014
Bærum.

vepsen2000


Igloo

Hmm... Får høre med min forhandler imorgen. Sist jeg snakket med han fikk jeg høre tidlig november... I Oslo da...
Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

vepsen2000

Vi kan jo alltids håpe på at min forhandler tar feil.
Selger sjekket at min bil var tildelt et produsjonsnummer, men det var ikke mulig å si nøyaktig dato for produksjon fordi det gjerne ble laget 20 av en farge, 20 av en annen osv. Derimot var det mulig å finne ut i ettertid når bilen faktisk ble produsert.

Kaffetrakter

Sitat fra: vepsen2000 på tirsdag 14. oktober 2014, klokken 21:04
Jepp! BOS i Bergen.

Forhandleren min i BOS Åsane sa i forrige uke at bilen min er på båten og leveres uke 46/47 i Bergen..


fly

Min Titanium Silver er sagt at kommer til Lørenskog 08.11, og at den skal være klar i løpet av kort tid.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA