Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Fortum hurtig ladere .... 9 defekt per 13:15 i dag..

Startet av kringon, mandag 28. juli 2014, klokken 11:44

« forrige - neste »

Igloo

Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

Zyntax

Sitat fra: grorudklovnen på torsdag 02. oktober 2014, klokken 11:04
hm. Jeg sendte en hyggelig mail på mandag til KIA selgeren med spørsmål om leveringstid. Ingen svar fortsatt. Er det normalt hos KIA ?

Jeg ringte selgeren på mandag angående når vi kunne forvente å få bilen. Måtte ringe på han selv på torsdag for å høre hvordan det gikk. Da kunne han fortelle at hun som satt med de dataene hadde høstferie denne uken, men etter ca 30 minutter ringte han tilbake og fortalte når vår bil kom til landet. Tror kanskje telefon eller personlig oppmøte prioriteres foran mail, men det er min oppfatning. Dette er hos Kia Trondheim.. Tror de har litt mere å gjøre nå for tiden enn de hadde for noen måneder siden  ;)
Kia Soul Exclusive, blå med hvitt tak, bestilt i september 2014, kommer i August 2015.

Terje

Bestillt en sort med rødt tak den 08.09.14 og er forventet levering i februar 2015.
Hyggelig selger i Åsane, Bergen
Glad eier av Titanum Soul EV

knutso

skal hente min KIA Soul EV onsdag 8.oktober kl.11. på Askim. Den er electronic blue og pearl white. Dette er spennende dager.

Hansi74

Bestillt en blå/hvit midten sep. Kia Steinskjer. selger sa den skulle være med den første båten med kundebiler. Ser det er mange som har fått bilen allerede, så no går jeg bare å ser på mobilen å venter på at selger skal ringe å fortelle at d er bare å komme å hente bilen :P
Kia Soul EV og Mitsubishi Outlander PHEV

K S

Sitat fra: knutso på mandag 06. oktober 2014, klokken 14:07
skal hente min KIA Soul EV onsdag 8.oktober kl.11. på Askim. Den er electronic blue og pearl white. Dette er spennende dager.

Gled deg :-)

grorudklovnen

Sitat fra: Igloo på torsdag 02. oktober 2014, klokken 11:38
Høstferie?

Nå er høstferien over forlengst, men ingen svar fortsatt.

Det er egentlig litt synd, men jeg synes god kunderservice, uansett unnskyldning som ferier/oldemora som døde/bikkja som er syk etc., er like viktig som selve bilen. Tross alt trenger man hjelp noen ganger selv om bilen er bra til å få svar på ting man lurer på.

birkeland

Da har jeg bestilt en KIA Exclusive, Titan idag med levering i Mars.

Kan forøvrig nevne at jeg ba om tilbud fra 4 KIA forhandlere her i nærheten, og tilbudet på samme bilen med samme ustyr (Titanium silver, gummimatte bagasjerom og ladekabel Type 1 til Type 2) skilte 17.060,-.

Høyeste pris: 246.960,-
Laveste pris: 229.900,-
Differanse:     17.060,-

Når det gjelder vinterdekk, så kjøper jeg Hakkapeliitta 7 (Pigg) inkl. dekktrykksensor og felg for 9.500,- inkl mva hos dekkforhandler. Synes det er drøyt at Kia tar 13.336,- for samme dekk UTEN mva.

K S

Sitat fra: birkeland på tirsdag 07. oktober 2014, klokken 15:07
Da har jeg bestilt en KIA Exclusive, Titan idag med levering i Mars.

Kan forøvrig nevne at jeg ba om tilbud fra 4 KIA forhandlere her i nærheten, og tilbudet på samme bilen med samme ustyr (Titanium silver, gummimatte bagasjerom og ladekabel Type 1 til Type 2) skilte 17.060,-.

Høyeste pris: 246.960,-
Laveste pris: 229.900,-
Differanse:     17.060,-

Når det gjelder vinterdekk, så kjøper jeg Hakkapeliitta 7 (Pigg) inkl. dekktrykksensor og felg for 9.500,- inkl mva hos dekkforhandler. Synes det er drøyt at Kia tar 13.336,- for samme dekk UTEN mva.

Prisene du oppgir, er det uten vinterdekk?

birkeland

Sitat fra: K S på tirsdag 07. oktober 2014, klokken 18:28
Sitat fra: birkeland på tirsdag 07. oktober 2014, klokken 15:07
Da har jeg bestilt en KIA Exclusive, Titan idag med levering i Mars.

Kan forøvrig nevne at jeg ba om tilbud fra 4 KIA forhandlere her i nærheten, og tilbudet på samme bilen med samme ustyr (Titanium silver, gummimatte bagasjerom og ladekabel Type 1 til Type 2) skilte 17.060,-.

Høyeste pris: 246.960,-
Laveste pris: 229.900,-
Differanse:     17.060,-

Når det gjelder vinterdekk, så kjøper jeg Hakkapeliitta 7 (Pigg) inkl. dekktrykksensor og felg for 9.500,- inkl mva hos dekkforhandler. Synes det er drøyt at Kia tar 13.336,- for samme dekk UTEN mva.

Prisene du oppgir, er det uten vinterdekk?

Ja, prisen er som sagt uten vinterdekk. Når de samme vinterdekkene er så mye billigere hos dekkforhandler, så er igrunnen valget enkelt.

Kianus

Har bestilt med vinterdekk, men som sagt er disse svindyre. Har fått bilen men ikke levert vinterhjulene enda. Har forsåvidt skrevet kontrakt, men tror jeg er mer interessert i å kjøpe disse utenom.
Lurer på om jeg skal ta en telefon til forhandler å be om pengene tilbake for vinterhjulene som enda ikke er mottatt og heller kjøpe noen et annet sted.

kringon

Kianus: jeg fikk disse for 11.000,- hos min forhandler.

Sjekket opp andre steder, og de kunne levere tilsvarende (inkl. trykksensor) for ca 9800,- for ett helt sett. Valgte da å sponse forhandleren med de 1200,- kronene for godt vennskaps skyld.
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

K S

Sitat fra: birkeland på tirsdag 07. oktober 2014, klokken 19:25
Sitat fra: K S på tirsdag 07. oktober 2014, klokken 18:28
Sitat fra: birkeland på tirsdag 07. oktober 2014, klokken 15:07
Da har jeg bestilt en KIA Exclusive, Titan idag med levering i Mars.

Kan forøvrig nevne at jeg ba om tilbud fra 4 KIA forhandlere her i nærheten, og tilbudet på samme bilen med samme ustyr (Titanium silver, gummimatte bagasjerom og ladekabel Type 1 til Type 2) skilte 17.060,-.

Høyeste pris: 246.960,-
Laveste pris: 229.900,-
Differanse:     17.060,-

Når det gjelder vinterdekk, så kjøper jeg Hakkapeliitta 7 (Pigg) inkl. dekktrykksensor og felg for 9.500,- inkl mva hos dekkforhandler. Synes det er drøyt at Kia tar 13.336,- for samme dekk UTEN mva.

Prisene du oppgir, er det uten vinterdekk?

Ja, prisen er som sagt uten vinterdekk. Når de samme vinterdekkene er så mye billigere hos dekkforhandler, så er igrunnen valget enkelt.

Vi kjøpte vår på Sandnes, Kia Sørvest, betalte 251.000 inkl Type 1 til Type 2, gummimatte og foliebeskyttelse dørhåndtak inkludert vinterdekk, Nokian R2 som var testvinner i siste motor. Da var vår pris høy i forhold til ditt rimeligste tilbud og lav i forhold til det høyeste. Er dette på Østlandet, i så fall kommer det noen tusen ekstra i frakt til Sandnes kontra feks Drammen....

birkeland

Sitat fra: K S på tirsdag 07. oktober 2014, klokken 20:02
Sitat fra: birkeland på tirsdag 07. oktober 2014, klokken 19:25
Sitat fra: K S på tirsdag 07. oktober 2014, klokken 18:28
Sitat fra: birkeland på tirsdag 07. oktober 2014, klokken 15:07
Da har jeg bestilt en KIA Exclusive, Titan idag med levering i Mars.

Kan forøvrig nevne at jeg ba om tilbud fra 4 KIA forhandlere her i nærheten, og tilbudet på samme bilen med samme ustyr (Titanium silver, gummimatte bagasjerom og ladekabel Type 1 til Type 2) skilte 17.060,-.

Høyeste pris: 246.960,-
Laveste pris: 229.900,-
Differanse:     17.060,-

Når det gjelder vinterdekk, så kjøper jeg Hakkapeliitta 7 (Pigg) inkl. dekktrykksensor og felg for 9.500,- inkl mva hos dekkforhandler. Synes det er drøyt at Kia tar 13.336,- for samme dekk UTEN mva.

Prisene du oppgir, er det uten vinterdekk?

Ja, prisen er som sagt uten vinterdekk. Når de samme vinterdekkene er så mye billigere hos dekkforhandler, så er igrunnen valget enkelt.

Vi kjøpte vår på Sandnes, Kia Sørvest, betalte 251.000 inkl Type 1 til Type 2, gummimatte og foliebeskyttelse dørhåndtak inkludert vinterdekk, Nokian R2 som var testvinner i siste motor. Da var vår pris høy i forhold til ditt rimeligste tilbud og lav i forhold til det høyeste. Er dette på Østlandet, i så fall kommer det noen tusen ekstra i frakt til Sandnes kontra feks Drammen....

Det var ikke østlandet, så utifra pristilbudene var det lagt på noen tusen ekstra for frakt kan det se ut som. På det ene tilbudet var frakt/klargjøring satt til 14.000,-.

Hansi74

Sitat fra: Hansi74 på mandag 06. oktober 2014, klokken 15:50
Bestillt en blå/hvit midten sep. Kia Steinskjer. selger sa den skulle være med den første båten med kundebiler. Ser det er mange som har fått bilen allerede, så no går jeg bare å ser på mobilen å venter på at selger skal ringe å fortelle at d er bare å komme å hente bilen :P

Da hva bilen klar for levering:) setter meg på toget t Steinkjer på fredag ;D
Kia Soul EV og Mitsubishi Outlander PHEV

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA