Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Fortum hurtig ladere .... 9 defekt per 13:15 i dag..

Startet av kringon, mandag 28. juli 2014, klokken 11:44

« forrige - neste »

kringon

Tenkte å se hvem på forumet som tør å stå frem som Kia-kjørere :)

Personlig tok jeg spranget i dag med en blå/hvit exclusive.
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

Ona IX

Jeg har en titanium silver exclusive på vei!
Kia Soul Ev Exclusive, Titanium Silver.
Bestilt uke 23. Levering bekreftet uke 47.
Levert 18.11.2014
Bærum.

Igloo

Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

SoulEv

Hvit med blått tak. Exclusive selvfølgelig og med lys i innsteget.

nagela

Blå med hvitt tak, Exclusive bestilt her  :)

Forventet levering oktober/november  :(

Var forresten innom en Kia forhandler i forrige uke, og ifølge han var det kun mulig å bestille Exclusive.
De var ikke interessert i å levere "Classic" i det hele tatt.
Noen som har hørt det samme ?
Model X 90D: Black Obsidian, 6 seter sort, Premium pakke. Autopilot1. Levert 18 dager etter bestilling :)
Solgt: Tesla Model S P85+. Brun med alt.

kringon

Sitat fra: nagela på tirsdag 08. juli 2014, klokken 19:43
Noen som har hørt det samme ?

Kun for september-leveringen. Forhandlerene som forhåndsbestilte bestilte kun exclusive-versjoner regner jeg med.

Classic kan jo bestilles for senere levering, men jeg ser ikke poenget..30k. Jeg hadde betalt det kun for varmepumpen.
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

krl

Det er vel det samme som hos Nissan-forhandlere isåfall.. I praksis umulig å få kjøpt/bestilt billigste versjon av Leaf, selv om man ringer rundt til 4-5 forhandlere. Men det er allikevel prisen på billigste versjon som brukes i markedsføringen...

For å si det sånn, hvis forhandlerne hadde annonsert på denne måten på finn.no, så ville annonsen blitt slettet! http://www.tv2.no/underholdning/broom/faar-ikke-lov-til-aa-annonsere-med-lokkepris-4066918.html

Verdensrekord

AustinPower

Hvit med blått tak bestillt. Skulle egentlig ha en diesel, men så tenkte jeg what the heck...
Bytter ut Landrover med Soul EV....som å gå fra traktor til mixmaster ;)

Gnilre

Sitat fra: AustinPower på fredag 18. juli 2014, klokken 14:08
Hvit med blått tak bestillt. Skulle egentlig ha en diesel, men så tenkte jeg what the heck...
Bytter ut Landrover med Soul EV....som å gå fra traktor til mixmaster ;)
Skikkelig bra miljøtiltak for deg da ! Jeg har byttet ut en knøttebil drevet av en 1-liter bensinmotor med en blå Kia Soul EV Exclusive med hvitt tak.
Kia Soul EV sept 2014 - aug 2016. Fin langturbil !
Opel Ampera-e levert 19.mai 2017 og solgt november 2017 etter 12.000 km. Beste bilen jeg har hatt.
Vil ha en 4-hjulsdrevet litt stor elbil. Vision eller EQC ?

Svefred2

Blå med hvitt tak, Exclusive ;D
Bestilt 22.juni, forventet levering september/oktober.
Moss
Bestilt blå Kia Soul EV med hvitt tak 20 Juni, levering antas september/oktober

Evlenol

Jeg bestilte blå med hvitt tak, exclusive, 12 juni.

Fikk bekreftet levering i Trondheim første del av september for ei knapp uke siden.

Bilen skal erstatte en Toyota Aygo som jeg HATER, så jeg gleder meg utrolig masse :)
Kia Soul EV Exclusive, blå metallic med hvitt tak.

Stikkontakten

Bestilte exclusive utgave i hvit med blått tak den 07. juni. Har ikke hørt noe fra forhandler vedr. levering.

SoulEv

Da har jeg snakket med Kia her i Trondheim og min bil er på båten og på vei til Norge. Forventet leveringstid rundt 18 september!  ;D
Passer veldig bra da jeg nettopp fikk motorhavari på min gamle diesel sliter  :)

Svefred2

Sitat fra: SoulEv på onsdag 30. juli 2014, klokken 14:47
Da har jeg snakket med Kia her i Trondheim og min bil er på båten og på vei til Norge. Forventet leveringstid rundt 18 september!  ;D
Passer veldig bra da jeg nettopp fikk motorhavari på min gamle diesel sliter  :)
Når bestilte du?
Bestilt blå Kia Soul EV med hvitt tak 20 Juni, levering antas september/oktober

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA