Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Det eneste jeg er oppriktig skuffet over med TMS er

Startet av Milzit, onsdag 23. juli 2014, klokken 12:49

« forrige - neste »

Milzit

Cowboystrekk

Sitat fra: P85TMS på lørdag 05. juli 2014, klokken 19:29
Sitat fra: Cowboystrekk på lørdag 05. juli 2014, klokken 17:31
Jeg skulle ønske de 2 som satt i Teslaen hadde dødd istedet. Ynkelige jævler som driter i alt og alle for egne behov og dreper en barnefamilie. Håper de får et helvete bak murene for livstid...
Du må lese tråden en gang til. Prøv og forstå hva du leser før du lirer av deg slikt idioti.
beklager. Misforstod da det stod at saken nå var oppdatert...
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

Car-El

Det er to forskjellige saker som det prates om i denne tråden. Den som er trådstart er trist. Den andre er bare tragisk, JÆVELIG tragisk:'(
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Batteritralla

Litt spesiellt at de går ut med navnet på føreren av Tesla'en???
Jeg forbeholder meg retten til å ha positive og negative meninger om Model S, selv om jeg har solgt min :-)

Tuxedo

Sitat fra: Batteritralla på lørdag 05. juli 2014, klokken 20:22
Litt spesiellt at de går ut med navnet på føreren av Tesla'en???
Dette er USA, og nokså vanlig i saker med slikt utfall.  Så lenge det du skriver er sant, så står pressens ytringsfrihet meget sterkt over der.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Birger

Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

frosken

Vanvittige krefter i sving. Den svarte fronten til venstre og hekken til høyre er samme bil.

Mippen

Så lenge farten er stor nok så er det ikke problem å dele en bil i to. En bekjent av meg og flere venner av han omkom på den måten for noen år tilbake. 
Fremtiden er elektrisk.

Lokführer

Pappskallen brukte ikke bilbelte, første dødsfall i Tesla model s er ugyldig etter min mening.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Car-El

Det er ikke til å stikke under en stol at en person er død. Han kjørte en TMS, som han hadde stjålet, uforsvarlig. Det spiller ingen rolle om han brukte sikkerhetsbelte eller ikke. Han er død. Ferdig med det.

Nå skal æ si at det er utrolig at han overlevde den smellen, også med tanke på om det var så at han ikke brukte sikkerhetsbelte. Særlig når man ser på disse bildene av noe som kan minne om et nedslagsfelt for ei bombe.

Tai

Slik er det med livet.

Pusher man grensene for langt, dør man.

Tai
Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Thor2014

Sitat fra: frosken på fredag 11. juli 2014, klokken 15:34

Vanvittige krefter i sving. Den svarte fronten til venstre og hekken til høyre er samme bil.

Sykeste krasjen jeg har sett noen gang.
Minner mer om VM i filmtriks....

Car-El

Sitat fra: frosken på fredag 11. juli 2014, klokken 15:34
Vanvittige krefter i sving. Den svarte fronten til venstre og hekken til høyre er var samme bil.

Tror dette er mere rett å si. Unnskyld, det er ikke mening å være pirkete millimeterpoliti.  ???

SK901

AndersinOslo

Litt utidig kanskje; men har´n ettermontert LED i trunken? I såfall bra lys og solid montasje.
Renault Kangoo electrique 2002-06
Tesla model s 2013-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA