Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Det eneste jeg er oppriktig skuffet over med TMS er

Startet av Milzit, onsdag 23. juli 2014, klokken 12:49

« forrige - neste »

Real EoN

Tja... kanskje tidspunktet å selge bilen for å kjøpe aksjer ikke var så dumt lell.  :) ikke at jeg ønsker noen noe vondt, men biltjuver.. tja... kanskje aksjen får en dropp om noen nå faktisk stryker med. Neste 4-5 dager blir interessante  :)
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

TeslaSvein63

Det var da voldsomt hvor det putret i batteriet. Det må man bare innse. Fytterakkern for en fart og smell det må ha vært. Its not the fart thats kill, its the smell.  :o

Amoss

Sitat fra: TeslaSvein63 på lørdag 05. juli 2014, klokken 00:47
Det var da voldsomt hvor det putret i batteriet. Det må man bare innse. Fytterakkern for en fart og smell det må ha vært. Its not the fart thats kill, its the smell.  :o

Ja, men det er vel bedre med en rekke småsmell som dette enn de større smellene det hadde vært fra store celler?  ... eller for å ikke glemme den ene store "cellen" fossilene har :p
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Epleskreller

Er dette (som trådstarter skriver) første ulykke der noen dør i en Tesla? Det skrives senere i tråden at de er kritisk skadet (sitter på edge nett på en dårlig telefon, så linker er ikke så interessant..)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Milzit

Sitat fra: Epleskreller på lørdag 05. juli 2014, klokken 09:22
Er dette (som trådstarter skriver) første ulykke der noen dør i en Tesla? Det skrives senere i tråden at de er kritisk skadet (sitter på edge nett på en dårlig telefon, så linker er ikke så interessant..)
Nei, det viser seg at personen er kritisk skaded, det stod et først om dødsfall. Men han brukte da ikke setebelte tydsligvis og ble skrudd ut av bilen da han hadde 100mph i kræsjet..

http://abc7.com/news/tesla-splits-in-2-after-chase-fiery-crash/155859/

nebbulk

Er det ikke bare å forfølge den til batteriet er tomt? Blir ikke lange turen med den farten likevel...
Black Beauty P85+ Mellombrunt /pianosort / Grå 21" / All inclusive!

Amoss

Gammelt ordtak: En ulykke kommer sjeldent alene... :(

I fjor høst hadde vi jo tre branner på rappen, og siden har i alle fall ikke jeg hørt om noen flere...
Nå har vi jo denne ulykken, og jammen er det ikke en til :/
http://ktla.com/2014/07/05/3-dead-child-airlifted-after-palmdale-crash-highway-14-in-both-directions/
SitatThree people died and two people were transported to hospitals Friday night after a crash in Palmdale that forced the closure of Highway 14 in both directions at Avenue S, authorities said.

The incident occurred on the southbound side of the highway, where a vehicle carrying a family of four was "rear-ended by a high-speed Tesla," said Capt. Brian Jordan of the Los Angeles County Fire Department. Multiple occupants became trapped, and least one of the vehicles caught fire.

Ikke ett ord om hvorvidt føreren (eller noen passasjerer) i Teslaen måtte på sykehus, eller hvilken av bilene som tok fyr...
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

sn0le

Hvis det blir mange sånne ulykker 'over there' så vil vel noen etterhvert se sitt snitt til å saksøke Tesla for å lage biler som går fort og knuser andre biler som de var laget av papp.
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

Tuxedo

Sitat fra: Amoss på lørdag 05. juli 2014, klokken 12:54
Gammelt ordtak: En ulykke kommer sjeldent alene... :(

I fjor høst hadde vi jo tre branner på rappen, og siden har i alle fall ikke jeg hørt om noen flere...
Nå har vi jo denne ulykken, og jammen er det ikke en til :/
http://ktla.com/2014/07/05/3-dead-child-airlifted-after-palmdale-crash-highway-14-in-both-directions/
SitatThree people died and two people were transported to hospitals Friday night after a crash in Palmdale that forced the closure of Highway 14 in both directions at Avenue S, authorities said.

The incident occurred on the southbound side of the highway, where a vehicle carrying a family of four was "rear-ended by a high-speed Tesla," said Capt. Brian Jordan of the Los Angeles County Fire Department. Multiple occupants became trapped, and least one of the vehicles caught fire.

Ikke ett ord om hvorvidt føreren (eller noen passasjerer) i Teslaen måtte på sykehus, eller hvilken av bilene som tok fyr...
Saken er oppdatert nå.  De tre døde og den kritisk brannskadde ungen satt i Toyotaen som ble påkjørt bakfra og tok fyr.  Det var en familie.  Føreren av Tesla'en kom uskadd fra ulykken.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Cowboystrekk

Jeg skulle ønske de 2 som satt i Teslaen hadde dødd istedet. Ynkelige jævler som driter i alt og alle for egne behov og dreper en barnefamilie. Håper de får et helvete bak murene for livstid...
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

teslaz

P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

Car-El

Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Mr.Hansen

Mine tanker går til familien i Toyota'n og den som misten sin kjære Tesla.
Jeg hadde vært fly forbanna hvis noen hadde stjålet min Presius. Da håper jeg ikke møter dem etterpå.
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

Lokführer

Triske saker begge to. Lurer på hvordan noen kan leve med seg selv etter å ha forårsaket noe så grusomt.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

sn0le

Virker ikke som den Teslaen som kræsjet i Palmdale var stjelt.
Synes dette burde være en vekker for de som liker å teste bilen på landeveien.
Plutselig skjer det noe som man ikke har forventet og med en så tung bil i stor fart så er det rått parti.
Sjåføren av Teslaen kom uskadet fra det, men han har utslettet en familie. Det må han leve med resten av livet.
Men mest forferdelig er det for de pårørende til de i Toyotaen.  :-\
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA