Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

hottentott33

Sitat fra: WolfM på mandag 09. mars 2015, klokken 15:23
Sitat fra: elmo71 på mandag 09. mars 2015, klokken 14:13
Min e-Golf ble bestilt i uke 4. Leveres i uke 17/18

Med varmepumpe ?! - i så tilfelle hvordan greide du å snike i køen  >:(
OOOPS - kanskje det var bestilling i uke 4/2014.......

Det er nok 2015. Jeg bestilte i midten av januar med varmepumpe, og jeg fikk beskjed om at produksjon om 3 måneder var realistisk da varmepumpeproblemene var i boks nå.
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

raggi

Sitat fra: jan-c på mandag 09. mars 2015, klokken 19:34
Sitat fra: raggi på mandag 09. mars 2015, klokken 18:36
Fikk denne av selger idag :

uke 13-14: biler kontraktert fra 1/9 til 25/9

uke 15-16: biler kontraktert fra 26/9 til 19/12

uke 17-18: biler kontraktert fra 20/12 til 18/2

Hvis dette er riktig (jeg har hørt om levering i uke 19 for e-Golf kontraktert i februar).
Det er supert at det skjer en økt produksjon etter all ventingen  :)

Bare lurer på om dette er produksjons- eller leveringsuker?
Dette er produksjonsuker! Så skrev han at jeg måtte regne 2-3 uker fra prod til levering 

jan-c

2018: e-Golf
2015: e-Golf
2013: Golf VII

poskare


Sitat fra: nilskt på torsdag 26. februar 2015, klokken 16:52
Sitat fra: poskare på onsdag 25. februar 2015, klokken 17:41
Da er bilen min faktisk i klargjøingskø hos Møller Tønsberg! Neste uke kan vi endelig få kjørt bilen vår!! :) WOHOO!

Da håper jeg å møte på en eGolf-frende som faktisk hilser når jeg kjører inn til Tønsberg om mårran! (De færreste hilser... :-) )
Hehe, har prøvd å hilse på et par eGolfer jeg møter, men det var nok kanskje ikke deg Nilskt, for de hilser ikke tilbake :D
Du har kanskje sett de bildene jeg har lagt ut her, så du får blinke på meg når du ser meg! :)

Råde

Sitat fra: poskare på torsdag 12. mars 2015, klokken 22:36

Sitat fra: nilskt på torsdag 26. februar 2015, klokken 16:52
Sitat fra: poskare på onsdag 25. februar 2015, klokken 17:41
Da er bilen min faktisk i klargjøingskø hos Møller Tønsberg! Neste uke kan vi endelig få kjørt bilen vår!! :) WOHOO!

Da håper jeg å møte på en eGolf-frende som faktisk hilser når jeg kjører inn til Tønsberg om mårran! (De færreste hilser... :-) )
Hehe, har prøvd å hilse på et par eGolfer jeg møter, men det var nok kanskje ikke deg Nilskt, for de hilser ikke tilbake :D
Du har kanskje sett de bildene jeg har lagt ut her, så du får blinke på meg når du ser meg! :)
Prøver også å hilse på folk. Det morsomme er at de alle sammen skvetter. Kvinner som menn. De skuler nemlig fordi de synes egolfer er litt tøffe, og så blir de flaue når de bli oppdaget :)
e-Golf | X75D

Anderskrok

Bilen jeg bestilte 15.september 2014, som fikk produksjonsuke 12 for tre uker siden er nå satt i produksjon(altså i uke 11).
Jeg kan selvsagt drømme om at denne ruller rett ut fra fabrikken og inn på en bil/båt/romskip som reiser til Oslo umiddelbart og jeg dermed får bilen før påske, men med flyten disse bilene har hatt så blir den nok stående og gjære ett eller annet sted til over påske.

Men det er ting som skjer, et tidsskjema som ser ut til å holdes og....sommerdekkføre:)

raggi

Ingen som har fått produksjonsuke idag ? Har fått inntrykk fra tidligere at det er mange som får vite dette på fredager

Ohm

Er vel onsdager som er oppdateringsdagen hos VW i følge min forhandler.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

EL ??????

PRODUKSJONSBEKREFTELSE
Hei folkens det er ut til at produksjonsplanen som er gjengitt hær på forumet er den planen som følges av VW
Jeg bestilte E-Golf med varmepumpe den 10.10.2014 den er nå produksjons bekreftet uke 15 ved Wolfsburg. Forhandler estimerer da levering i begynnelsen av mai 2015. 

Jeg er nå dritlei av å ta buss.

fletti

Hei,

Noen som har bestilt e-golf med varmepumpe nå i det siste og fått vite sånn ca hvor lang leveringstida er nå?
Jeg spurte om levering, men selger kunne ikke si noe annet enn at det tok hvertfall 4 mnd. Tok jeg uten varmepumpe, kunne jeg anta levering i uke 21.

Gordon Retriever

Bestill nå. Få bil til St. Hans. Sånn circa.

sap_2000

Nå skjer det endelig litt her. Tok kontakt med selger i dag.
Bilen ble produsert uke 10 som planlagt og står nå i Bremerhaven. Der har den vært siden 11/3.
Han håper den kommer til Norge denne uka og Med litt flaks kan utleverer fredag før påske. Om ikke så blir det rett etter påsken.

Nesten uvirkelig at den nå endelig er rett rundt hjørnet  :D

Bestilt med VP 19/8-14
Produsert uke 10-2015
Mvh. SAP - Helelektriske fra juni 2017

phingoc

fikk denne eposten fra Møller Follo igår.

SitatHei xxx                     
                     
Vil informere om at din e-Golf nå er i produksjon og vil være leveringsklar om ca 3-4 uker 
Jeg tar kontakt igjen når bilen ankommer Norge for avtale om utlevering.      
                     
Ha en fin dag videre                  

Med vennlig hilsen
Møller Bil Follo AS
xxx
Vw Salgskonsulent

Kontraktsdato: 24/11-15. :)
2015 Tesla Model S 85d
+ 2013 Mercedes C63 AMG (Brabus har herjet med den, 600 ish hester)
----------------------
= over 1000hk i garasjen! :D

Capt

Bestilt slutten av november 2014. Bekreftet produksjon uke 16, levering ca 3-4 uker etterpå
E golf med v/pumpe mai 2015
Outlander HPEV feb 2017

hottentott33

Sitat fra: fletti på mandag 16. mars 2015, klokken 23:43
Hei,

Noen som har bestilt e-golf med varmepumpe nå i det siste og fått vite sånn ca hvor lang leveringstida er nå?
Jeg spurte om levering, men selger kunne ikke si noe annet enn at det tok hvertfall 4 mnd. Tok jeg uten varmepumpe, kunne jeg anta levering i uke 21.

Jeg bestilte i midten av januar (med varmepumpe) og fikk anslått 3 mnd som realistisk. Jeg var nylig inne og spurte igjen og da sa han at estimert levering og overlevering til meg var uke 21 (han ble kanskje lei av maset mitt, men denne gangen sjekket han ting litt mer  :))
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA