Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

eskigolf

Skrev kontrakt tidlig i juli med VP. Hadde nesten glemt hele greia, men nå skjer det saker her.. Produsert uke 7, hentes mandag 2. mars kl 15  8).
e-Golf bestilt 3. juli 2014, Night Blue Metallic, Marrakech, med VP, hentet 6. mars 2015.

Sidewinder


eskigolf

Møller Ski, de skal ha for at de har vært ryddige i forhold til varsling om levering.
Antydet tidlig første kvartal 15 siden VP ennå ikke var testet. Fikk oppfølging i forbindelse med testene uke 37 og 51.
e-Golf bestilt 3. juli 2014, Night Blue Metallic, Marrakech, med VP, hentet 6. mars 2015.

El-kverna

Bestilt 12.09.14
Produksjon uke 12
Estimert levering uke 16 (grunnet påsken)

Kmellioli

Bestilt 20. juli, på samlebåndet 20. februar. Antar det tar 1-3 uker før jeg kan hente den hos forhandler. Gleder meg!
Tesla S75D desember 2017
E-golf 2015

phingoc

Bestilt i slutten av oktober. Bekreftet produksjon uke 12. Møller follo.
Fornøyd så langt med kommunikasjon med forhandler.

Ble først forespeilet produksjon mellom uke 16-20, så jeg er fornøyd med uke 12. :)
2015 Tesla Model S 85d
+ 2013 Mercedes C63 AMG (Brabus har herjet med den, 600 ish hester)
----------------------
= over 1000hk i garasjen! :D

Leafy

Bestilt denne uken ( uke 8 ) og fikk beskjed om levering i august. Så ringte forhandler tilbake og sa at all produksjon av e-Golf med VP blir prioritert til Norge og at jeg da kommer til å få bilen i slutten av mai.

Godt fornøyd med å få bilen i starten av sommeren.  :D
Tesla Model X 100D 7-seter m/alt. Mottatt 23.05.19
Audi e-tron Limited Typhoon Grey. Mottatt 18.03.19 - Solgt!
Tesla Model S 75D m/alt. Mottatt 16.10.17 - Solgt!
Tesla Model X 90D 7-seter m/alt. Mottatt 10.10.16 - Solgt!
VW e-Golf m/VP og alt utstyr. Mottatt 28.05.15 - Solgt!
Nissan Leaf m/solcelle. Mottatt 15.11.11 - Solgt!

DrNox

Sitat fra: Leafy på søndag 22. februar 2015, klokken 10:47
Bestilt denne uken ( uke 8 ) og fikk beskjed om levering i august. Så ringte forhandler tilbake og sa at all produksjon av e-Golf med VP blir prioritert til Norge og at jeg da kommer til å få bilen i slutten av mai.
Jeg måtte gå for en uten VP ellers måtte jeg vente til etter sommerferien...min skal leveres rett etter påske. Uke 17.
Får prøve og snakke med selger i morgen. Kanskje jeg kan få varmepumpe med alikevel ::)

Humlesnurr

Bestilt 23/9, ser ut til at produksjon blir uke 13. Levering rett etter påske da vil jeg tro. Møller Trondheim har for min del vært ryddige, helt siden jeg bestilte har de sagt at er vi heldige blir det produksjon i slutten av Q1 2015. Nå tipper det akkurat over, men det er vel som forventet.
--------------------------------------------------------------
(vent)e-Golf bestilt 23. sept. med VP og "alt".
Forhåpentligvis levering innen utgangen av 1 kv. 2015

Ove

Betydelig kortere leveringstid nå ser jeg. Får min neste uke, og da har jeg ventet i 351 dager. Noen værre?
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

poskare

Blir nok tett innpå det samme tallet for min del, enda ikke fått bekreftelse på når jeg kan hente den, og bilen sto ikke på klargjøringstomta på Møller Tønsberg nå i helgen. Bilen ble bestilt 23 mars '14. Den var ventet i slutten av uka som var, eller i begynnelsen av denne uka.

alagerqv

Da er bilen ankommet Norge! Så da gjenstår det litt klargjøring, DiTec o.l. før jeg henter den.

Anderskrok

Da kom produksjonsbekreftelsen:

Bestilt: 15/9-14
Produksjon: uke 12
Levering: midten-slutten av april

Leveringstidspunktet ble satt så bredt med bakgrunn i at selger hadde hatt "et par biler som hadde blitt igjen på fabrikken"....Det er jo litt trist at ikke engang selgerne stoler på leveringa fra Wolfsburg, men jeg blir hvertfall ikke sittende igjen med noen forventninger- kun forhåpninger om at jeg ser kjerra før 1.mai.

Sidewinder

Bil levert idag :)
Julaften,nyttårsaften og bursdag-Alt på engang!!

Kjempe fornøyd!

poskare

Sitat fra: Sidewinder på tirsdag 24. februar 2015, klokken 15:55
Bil levert idag :)
Julaften,nyttårsaften og bursdag-Alt på engang!!

Kjempe fornøyd!

Gratulerer Sidewinder! Heldig du! Fortsatt ikke fått noe leveringsdato! :(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA