Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

sjeverni

Sitat fra: A8 på fredag 16. januar 2015, klokken 17:10
Hyggelig telefon fra Møller her.  :)
Produksjon uke 7 og levering uke 9. Forøvrig med hele utstyrslisten.

Jeg og fikk produksjon uke 7 men utlevering uke 11 :(.
Hvilken Møller snakker du om?
e-Golf bestilt 03.10.'14. Levering tid ca. Mars 2015
Night Blue m. Shetland beige interiør, VP+++

A8

varmepumpe-Golf bestilt 4. juli, levert 6. mars.

Johnny

Nå ble det veldig stille her.???

Det eneste jeg vet er at selgeren min før helgen antok at jeg ville ha titusenkronersbilen min innen to uker.
TMS og eGolf.

mor10

Da har jeg fått muntlig, etter at jeg ringte selger, at bilen kan leveres fredag eller lørdag. Venter spent på en skriftlig bekreftelse.
Rookie el-bil eier
E-golf m/VP

4Matic Fanatic

Da er omsider første bilen mottatt, med VP osv.
Bestilt 26.04.2014, levert 19.01.2015.

Så får vi se om ting funker.
Har allerede observert at forhjulsdrevet e-Golf med piggfritt ikke er i nærheten av firhjulsdrevet E-klasse med pigg opp bakken til huset, så der har jeg muligens en utfordring på holka...  :-\
mvh, Arne :)

2019 Jaguar I-Pace  |  2006 Mercedes-Benz ML320CDI 4Matic |  2015 VW e-Golf
>>Ladestatus

eivhelle

Sitat fra: 4Matic Fanatic på mandag 19. januar 2015, klokken 17:37
Da er omsider første bilen mottatt, med VP osv.
Bestilt 26.04.2014, levert 19.01.2015.

Så får vi se om ting funker.
Har allerede observert at forhjulsdrevet e-Golf med piggfritt ikke er i nærheten av firhjulsdrevet E-klasse med pigg opp bakken til huset, så der har jeg muligens en utfordring på holka...  :-\
Ja, det er absolutt en nedtur å plutselig måtte begynne å måke og strø oppkjøringen hvis en har blitt bortskjemt med firehjulstrekk i en lengre periode.
2020 Audi etron 50, 71kWH, Catalynia Red
2017 VW e-Golf, 35.8kWh, Tungsten Silver
2015 VW e-Golf, 24.2kWh, Pacific blue, Solgt

Emir1803

Sitat fra: 4Matic Fanatic på mandag 19. januar 2015, klokken 17:37
Da er omsider første bilen mottatt, med VP osv.
Bestilt 26.04.2014, levert 19.01.2015.

Så får vi se om ting funker.
Har allerede observert at forhjulsdrevet e-Golf med piggfritt ikke er i nærheten av firhjulsdrevet E-klasse med pigg opp bakken til huset, så der har jeg muligens en utfordring på holka...  :-\

Du sier du har fått bilen m/ VP?
Isåfall så har jeg bestilt 18.04.2014 og har bare hørt at bilen er i Norge. Hakke fått noe form for informasjon om hvordan det ligger ann med levering. Kjenner at jeg begynner å bli skikkelig utålmodig med at Møller ikke følger opp kundene sine. Prikken på i´en at rekkefølgen er helt katastrofe blant bestilte biler.
Men for gratulere deg med bilen, og ønsker deg alt vel, håper vel at den ventepumpen gjør noe.

poskare

Vet hvordan det er emir1803, bilen min er bestilt 23 mars, og er ikke i Norge før  i Mars en gang. :(
Gratulerer 4matic, spent på å høre noe kjøreerfaring! [emoji106]

mihkku

Min bil er sendt tilbake til Wolfsburg fra Hodenhagen. Wtf...

sveima

Avtalt levering 29.01. Bestilt i begynnelsen av april.

afo

Betalte bilen nå. Levering torsdag 22, bestilt 01.03.14. Leveres for skikkelig lakkforsegling på mandag  ;D

tallyho

2015 E-Golf
2016 Tesla S90D
2016 Tesla 3 reservert

Peterik

Sitat fra: afo på tirsdag 20. januar 2015, klokken 13:49
Betalte bilen nå. Levering torsdag 22, bestilt 01.03.14. Leveres for skikkelig lakkforsegling på mandag  ;D
Nysgjerrig:
Er "skikkelig" lakkforsegling anbefalt å gjøre på en splitter ny e-Golf? Hva er skikkelig? Perma-Shine? Hvor får du det gjort? Gjelder nybilgarantien på lakken etterpå?
e-Golf med Varmepumpe - Limestone grå metallic...
Golf TDI 2.0 DSG 2006

Sidewinder

Lurer på det samme, vet ikke hvor lenge det er siden bilen er lakkert?
Muligens bare 1mnd? Trenger den ikke tid for å herde skikkelig?

Peterik

Sitat fra: tallyho på tirsdag 20. januar 2015, klokken 15:40
Levering i dag kl 12.00
Fornøyd 8)
Grattis! Pen bil, gitt ;)
Jeg får min om en uke i dag. Gleder meg - men, beholder roen og en del klyper salt. ::)
e-Golf med Varmepumpe - Limestone grå metallic...
Golf TDI 2.0 DSG 2006

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA