Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

Sonus

Bestilt 27/2/14, overlevert i dag 15/1/15.

Vi har ikke lid noen nød da vi har hatt leiebil siden uke 30 for en fast avtalt sum.

thomanie

Vår er nå (endelig!) oppgradert og godkjent av fabrikken, og sendt fra Hodenhagen til Bremerhaven. Re-bestilt* 26/03, mao 295 dager and counting... Estimert 2 uker til utlevering iflg selger.

T

* + VP, og en mye(!) mer samarbeidsvillig forhandler...
2015 eGolf - Pacific Blue, sort skinn ++
2020 Audi e-Tron 55 - Glacier White, S-line, ++
TM3 reservert

Bawler

Sitat fra: afo på onsdag 14. januar 2015, klokken 13:49
Sitat fra: Vw-E-Golf på onsdag 14. januar 2015, klokken 13:41
Min E-Golf forlot Bremerhaven med kurs for Norge (Drammen?) i går og forhandleren antok at jeg kunne hente bilen neste uke om det ikke ble kluss med videre transport.

Bokstavelig talt i/på samme båt, avtalt henting neste torsdag! :)

Samme her!

Men satser på fredag 23. (klype salt fremdeles..) ;)
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

sjeverni

Sitat fra: janegils på onsdag 14. januar 2015, klokken 20:29
Da fekk eg endeleg telefon frå selger  :)  Bestilte i juni, og produsjonsuke er satt til uke 7.

x2
Utlevering uke 11 :)
e-Golf bestilt 03.10.'14. Levering tid ca. Mars 2015
Night Blue m. Shetland beige interiør, VP+++

Bawler

Sitat fra: Vw-E-Golf på torsdag 15. januar 2015, klokken 10:03
Det ser ut til at utsending skjer hulter til bulter. Jeg bestilte 27/2 og har ikke fått bil enda. Det ligger an til levering neste uke, men bilen har ikke ankommet forhandler enda så det er ikke sikkert. Ser at folk som bestilte i mai har fått levert bil. Det føles litt urettferdig. Min bil ble produsert i uke 40, så den har stått ei god stund og venta. Har per dags dato venta i 322 dager.

Veldig enig med deg
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

mihkku

#1070
Min teori:
1. Flere som har sneket i køen pga kanselleringer
2. En rekke biler har ventet på deler. Vi er tre stk som fikk bilene først sendt denne uka hvor deler manglet. Han ene bestilte bilen i slutten av Februar. Alle tre er full utstyrte. Hva som manglet må gudene vite, men en annen som bare har bil.med noe utstyr har fått bilen sin.

Teslus

Jeg bestilte 12. Mai, og bilen skal etter planen gå i produksjon i følge selger. Selgeren sendte meg en mail i går hvor han håpet på noe tidligere produksjon, men han kan selvsagt ikke love noe som helst..

Råde

Sitat fra: mihkku på torsdag 15. januar 2015, klokken 18:07
Min teori:
1. Flere som har sneket i køen pga kanselleringer
2. En rekke biler har ventet på deler. Vi er tre stk som fikk bilene først sendt denne uka hvor deler manglet. Han ene bestilte bilen i slutten av Februar. Alle tre er full utstyrte. Hva som manglet må gudene vite, men en annen som bare har bil.med noe utstyr har fått bilen sin.
Kan godt være du har rett. Jeg bestilte 25/2 (1. dag) og kan forvente bil neste fredag. Den er fullstappet.
e-Golf | X75D

Nightblue

Jeg bestilte 10.05 og henter fullt utstyrt bil i morgen!

sveima

Bestilte i begynnelsen av april, Møller ringte idag med beskjed om at innen 3 uker skulle bilen være på plass.

EV - Driver

Sitat fra: mihkku på torsdag 15. januar 2015, klokken 18:07
Min teori:
1. Flere som har sneket i køen pga kanselleringer
2. En rekke biler har ventet på deler. Vi er tre stk som fikk bilene først sendt denne uka hvor deler manglet. Han ene bestilte bilen i slutten av Februar. Alle tre er full utstyrte. Hva som manglet må gudene vite, men en annen som bare har bil.med noe utstyr har fått bilen sin.
Har ikke lagt på så mange opsjoner. Bilen var fiks ferdig og klar til sending da det stansa.
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

Saamodt

Bestilte 26.02.2014, la til varmepumpe 13.03.2014. Avtalt overlevering 27.01.2015 :) Bikker akkurat 11 mnd...
Lørenskog:
- Model 3 Performance EAP, 25. Februar 2019.
- e-Golf med VP, 27. Januar 2015.

Dannyboy

Da har jeg avtalt henting imorgen fredag 16.1. Det blir skulle bli så godt som 11 måneder etter bestilling, og ca 5 måneder forsinket i forhold til estimatet for levering (m.VP). Selger har imidlertid forsøkt å gi så korrekt informasjon som mulig, de har nok ikke hatt det lett på Møller med svært mangelfull informasjon.  Nå gleder jeg meg til å rulle ut på veien i morgen under ekte VP forhold  8)
E-Golf Intro Night Blue m/vp levert 16.1.15

haugejan

Min var bestilt 27. Feb. Ferdig produsert i veke 36 eller 37. Trur det var ein av dei første norske bilane som vart produsert med vp. Ikkje komt og sjøvsagt ingen info frå forhandlar (bortsett frå att kvalitetskontrollen gjekk gjennom i veke 51). Dette kom ei veke etter eg las der her på forumet. Ein anna her i førde bestilte same dag som meg og har fått bil. Er nokk rimelig tilfeldig kor tid dei sender dei vidare. No skal dei seiast att min et maks spekka om det av ein eller anna grunn skal ha noko å seie på leveringstid.
Bestilt e-Golf intro med varmepumpe + alt utstyr samt 18" Durban 27.02

A8

Hyggelig telefon fra Møller her.  :)
Produksjon uke 7 og levering uke 9. Forøvrig med hele utstyrslisten.
varmepumpe-Golf bestilt 4. juli, levert 6. mars.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA