Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

hans.ks

Henter bilen i morgen kl. 12.00 i Kristiansund, bestilte samme dagen som dette ble mulig. Merker gleden over og kjøpe bilen endelig stiger igjen! ;D
E-Golf med ventepumpe.

EV - Driver

Sitat fra: hans.ks på tirsdag 13. januar 2015, klokken 16:19
Henter bilen i morgen kl. 12.00 i Kristiansund, bestilte samme dagen som dette ble mulig. Merker gleden over og kjøpe bilen endelig stiger igjen! ;D
Om det ikke blir sykehus så får du i alle fall ny fin bil å glede deg over. Gratulerer!
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

Ove

Sitat fra: Vw-E-Golf på tirsdag 13. januar 2015, klokken 16:26
Sitat fra: hans.ks på tirsdag 13. januar 2015, klokken 16:19
Om det ikke blir sykehus så får du i alle fall ny fin bil å glede deg over. Gratulerer!
Det blir nok fremdeles sykehus i Kristiansund. Kampen er ikke over, får vi håpe :) Har fått beskjed om at min bil med VP skal produseres i uke 6. Bestilt tidlig i Mars :/
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

tGolf

Har stått på venteliste siden før jul ifjor og får endelig på torsdag. Gleder meg nå

vbl

Da fikk jeg en overaskende telefon fra selger og skal hente bilen i Trondheim fredag 23.01.
Vet ikke når min ble produsert da den var ferdigprodusert da jeg skrev kontrakt i desember, orginalkontrakten ble skrevet 6. mai.
I Trondheim begynner de å bli fullbooket for leveringer da de venter en haug med biler i tiden framover, hadde ikke så mye valg når det gjaldt tidspunkt for henting for meg.

runyberg

Jeg bestilte E Golf med varmepumpe i begynnelsen av Mai. Fikk bekreftet produksjon i uke 44 i begynnelsen av oktober.fikk bilen rundt 20 november uten varmepumpe. Fabrikken hadde laget uten.... Den bilen var ikke interessant for meg og ble tilbudt ny produksjon av varmepumpebil. Får bil som var avbestilt som den første som skulle i produksjon etter produksjonsstoppen.Har nå leiebil fram til jeg får den nye bilen. Fikk i dag tlf fra selger om att bilen skulle i produksjon i slutten av januar. Det høres lovende ut for alle som venter. Gleder meg ihvertfall

HelectriC

Fikk idag beskjed om å hente eGolfen med Vp den 29. Januar. Gøy:-)
Model S 75D -2017
eGolf 300 -2019
Hyundai Kona Electric -2019 (solgt)
Model S 85 -2015 (solgt)
eGolf 190 -2015 (solgt)
Jaguar I-Pace -2019 (solgt)

EV - Driver

Min E-Golf forlot Bremerhaven med kurs for Norge (Drammen?) i går og forhandleren antok at jeg kunne hente bilen neste uke om det ikke ble kluss med videre transport.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

afo

Sitat fra: Vw-E-Golf på onsdag 14. januar 2015, klokken 13:41
Min E-Golf forlot Bremerhaven med kurs for Norge (Drammen?) i går og forhandleren antok at jeg kunne hente bilen neste uke om det ikke ble kluss med videre transport.

Bokstavelig talt i/på samme båt, avtalt henting neste torsdag! :)

mihkku

Da var min bil på tur i retning Bremerhaven. Får satse på at jeg får denne i starten av Februar:

janegils

Da fekk eg endeleg telefon frå selger  :)  Bestilte i juni, og produsjonsuke er satt til uke 7.

nilskt

Min levert i dag etter 300 ventedager!! Strålende fornøyd med bilen så langt!
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

tallyho

Henter ny E-golf med VP 20. januar kl 1200.
Bestilt 22. april, så det nærmer seg 9 mnd.
At VW er forsinket er faktisk ikke Møllers feil, og jeg har blitt informert fortløpende. Ved bestilling ble jeg forespeilet levering i januar, eller kanskje desember. Så da har selger ordene sine i behold.Fikk kompensasjon på  10.000 siden det var en "uke 44-bil", og brukte en av lappene på å leie en bensingolf ei uke. Jeg er fornøyd, men så er jeg nok en tålmodig sjel. Har funnet ut at jeg kommer langt med det  :).
2015 E-Golf
2016 Tesla S90D
2016 Tesla 3 reservert

EV - Driver

Sitat fra: tallyho på onsdag 14. januar 2015, klokken 23:34
Henter ny E-golf med VP 20. januar kl 1200.
Bestilt 22. april, så det nærmer seg 9 mnd.
At VW er forsinket er faktisk ikke Møllers feil, og jeg har blitt informert fortløpende. Ved bestilling ble jeg forespeilet levering i januar, eller kanskje desember. Så da har selger ordene sine i behold.Fikk kompensasjon på  10.000 siden det var en "uke 44-bil", og brukte en av lappene på å leie en bensingolf ei uke. Jeg er fornøyd, men så er jeg nok en tålmodig sjel. Har funnet ut at jeg kommer langt med det  :).
Det ser ut til at utsending skjer hulter til bulter. Jeg bestilte 27/2 og har ikke fått bil enda. Det ligger an til levering neste uke, men bilen har ikke ankommet forhandler enda så det er ikke sikkert. Ser at folk som bestilte i mai har fått levert bil. Det føles litt urettferdig. Min bil ble produsert i uke 40, så den har stått ei god stund og venta. Har per dags dato venta i 322 dager.

elegolf

Fikk telefon fra selger i dag. Bil m/VP produseres uke 12, leveres uke 16. Bestilt i midten av august.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA