Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

MagnarPS

lightningii

Da har Jeg Hentet bilen! Ser kjempe bra ut!

PK

Frekhaug, 3 mil fra Bergen sentrum
Hvit Nissan Leaf (Eilif), (2013)
Brun Tesla Model S 85 (Tussla), (2015),
Tesla Model X reservasjon

poskare

Råde

e-Golf | X75D

Teslus

Gratulerer!! Kom gjerne med noen forbrukstall når du får testet litt :)

Gordon Retriever

e-Golf med ventepumpe?
Så den eksisterer altså!

Gratulerer fra meg også.  :D

lightningii

Utrolig fornøyd med bilen, tre ting som virkelig jeg likte
1. Skinn interiøret
2. Keyless entry og keyless go funksjonen
3. Ambient belysningen.

På potensiale meteret så viste den 9 km+
Full gnu på alt, kjørt 14km så ikke så mye måle oppmot enda

FreMen

Grattis, jeg er interessert i egenvekt og totalvekt, kan du formidle dem? Gjerne flere bilder også, så ut som nydelig bil, sort eller night blue?

elegolf

Gratulerer. Jeg fikk videresendt epost fra Rudi Sand hos Møller i dag. Estimert levering er uke 11-13. (selvsagt med VP) Bestilte ca. i midten av august.

eskigolf

Lovende, da burde det nærme seg. Jeg bestilte 3 juli. Jeg har avventet og ikke hatt kontakt siden september, men får vel høre med Møller Ski i morgen.  :D
e-Golf bestilt 3. juli 2014, Night Blue Metallic, Marrakech, med VP, hentet 6. mars 2015.

hans.ks

Fikk mail fra forhandler i dag, bilen er ankommet Norge og forventet levering i neste uke. :-)
E-Golf med ventepumpe.

Sidewinder

Sitat fra: elegolf på tirsdag 06. januar 2015, klokken 20:00
Gratulerer. Jeg fikk videresendt epost fra Rudi Sand hos Møller i dag. Estimert levering er uke 11-13. (selvsagt med VP) Bestilte ca. i midten av august.

Hei.
Hvordan gikk du frem for å få den informasjonen, jeg bestilte i mai...
Fortsatt ikke hørt noe :(

RE

Sitat fra: Sidewinder på tirsdag 06. januar 2015, klokken 23:00
Sitat fra: elegolf på tirsdag 06. januar 2015, klokken 20:00

Hei.
Hvordan gikk du frem for å få den informasjonen, jeg bestilte i mai...
Fortsatt ikke hørt noe :(
Ditto :(
Tesla Model S85, Blå
E-golf med varmepumpe, Hvit

elegolf

Selger tok selv initiativ til å undersøke med Møller sentralt da jeg var innom for å låne en Egolf for å korte ned ventetiden noe. Det står tydelig at det er estimert leveringstid i e-posten, så noe usikkerhet er det nok fortsatt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA