Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

Sonus

Bilen vår er i Norge!

Ble produsert i uke 37 og står nå for tur til å bli "oppgradert" onsdag 7.Januar.

Blir vel ny bil omm ca 2 uker tenker jeg, da har jeg ventet siden Møller åpnet for bestilling i februar 2014!

Klager ikke da jeg har hatt e-leiebil siden uke 30.

agj

Min ble også produsert uke 37 og var i går ankommet forhandler for klargjøring

Ohm

Kanskje de rett og slett monterer hele varmepumpa her i Norge.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

K S

Sitat fra: Ohm på fredag 02. januar 2015, klokken 19:30
Kanskje de rett og slett monterer hele varmepumpa her i Norge.

"Varmepumpen" er det i ALLE nye biler. Det mangler bare en ventil for å kjøre prosessen motsatt vei. Når en kjører Aircondition på kjøling blir det kaldt inne i bilen og varmen avgis ute. Nå en skal ha varmepumpe reverseres prosessen, en kjøler uteluften/trekker varme fra uteluften og avgir varmen inne i bilen.
Det er jo dette som gjør det hele uforståelig at VW for det første skal holde kunder for narr og bruke "evigheter" på å teste et produkt de har begynnt å selge.

Er overlykkelig at jeg ikke gikk på limpinnen i slutten av august....i stedet har jeg fått kjøre elbil med varmepumpe i tre måneder....

Ohm

Ok. Setter inn 4 veis ventil ig mulighet for å snu prosessen. Mulig de bør bruke Ra410 som i varmepumper.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

ea

Bestilt 3.3. (2014) Produsert uke 44. Godkjent i uke 51. Står fortsatt i Tyskland, ref selger som sjekket status i dag.

afo

Sitat fra: ea på mandag 05. januar 2015, klokken 15:15
Bestilt 3.3. (2014) Produsert uke 44. Godkjent i uke 51. Står fortsatt i Tyskland, ref selger som sjekket status i dag.

+1.

elfosilen

Bestilte i midten av mai. I Norge og klargjøres til levering begynnelsen av neste uke.

Ferdinand

Da er min bil kommet til Oslo. Levering i Tromsø i løpet av 14 dager:) Intro bil.
e-golf 2015 onyx pearl white med varmepumpe
s-max 1,8 TDCI 2007 378.000km

Ove

Bestilte i begynnelsen av mars og har ikke hørt et pip om levering enda. Har mast noen gang. Virker som de ikke følger bestillingsdato når de prioriterer produksjon.
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

haugejan

Min bil var ferdig produsert i veke 37 men står forsatt i Tyskland. Virker litt tilfeldig kor tid dei blir sendt vidare
Bestilt e-Golf intro med varmepumpe + alt utstyr samt 18" Durban 27.02

Råde

Min prod uke 41 el 42 (husker ikke). Ikke INTRO. Bestilt 25/2. Blir sendt neste uke fra Tyskland.
e-Golf | X75D

4Matic Fanatic

#942
Kontrakt signert 26. april.
Ble produsert i uke 51.
Står i Oslo for klargjøring nå, forhåpentligvis levering i Trondheim over neste helg.  :)
mvh, Arne :)

2019 Jaguar I-Pace  |  2006 Mercedes-Benz ML320CDI 4Matic |  2015 VW e-Golf
>>Ladestatus

Eple3

Jeg bestilte i august, og regner med det er lenge til jeg hører noe enda...... Skulle få bilen levert i desember. Har fått leiebil, og forstår at det ikke gjelder alle.

Sidewinder

Sitat fra: Eple3 på mandag 05. januar 2015, klokken 18:27
Jeg bestilte i august, og regner med det er lenge til jeg hører noe enda...... Skulle få bilen levert i desember. Har fått leiebil, og forstår at det ikke gjelder alle.

Hvordan fikk du forhandlet til deg leiebil?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA