Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

Dannyboy

Sitat fra: lightningii på mandag 29. desember 2014, klokken 16:28
Bilen min ankom forhandler i dag! klargjøres umiddelbart, kan hente den nå på fredag eller mandag om en uke!
Å vi snakker da selvfølgelig om bil med VP! :)

Gratulerer masse! Min EGolf m/vp er også rett rundt hjørnet, har imidlertid ikke fått spesifikk dag enda. Tar noen ekstradager for å lakkforsegle med Ditech. Bil produsert uke 38, bestilt februar.. Det blir altså nesten ett år leveringstid! Ikke god reklame dette, nå får vi håpe at både bil og varmepumpe gir mening til all venting og irritasjon. Kan imidlertid ikke slutte meg til alt som er skrevet på forumet om Møller, tror ikke de har visst noen bedre status underveis. Og jeg har fått respons når jeg spurte, og litt info underveis..
E-Golf Intro Night Blue m/vp levert 16.1.15

dso

Dagens gladnyhet i VG for dere som venter på varmepumpen. http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/elbil/naa-faar-elektrisk-golf-bedre-vinter-rekkevidde/a/23364706/. Det står at rekkevidden øker med inntil 20% i den kaldeste perioden. Dersom dette stemmer så har vel VW kommet med en helt ny og innovativ varmepumpe? Andre varmepumper virker vel best i temperatursonen +10 til -10?

Råde

Du kan slå deg til ro med at journalisten hadde litt travelt til deadline...
e-Golf | X75D

lightningii

Denne synes jeg var ganske bra, VW snakker om andre tall.. men nå får vi jo se teori vs praksis  ;)

https://www.volkswagen-media-services.com/documents/10541/1091571/ViaVision_2014_March.pdf


Sitat fra: dso på tirsdag 30. desember 2014, klokken 07:33
Dagens gladnyhet i VG for dere som venter på varmepumpen. http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/elbil/naa-faar-elektrisk-golf-bedre-vinter-rekkevidde/a/23364706/. Det står at rekkevidden øker med inntil 20% i den kaldeste perioden. Dersom dette stemmer så har vel VW kommet med en helt ny og innovativ varmepumpe? Andre varmepumper virker vel best i temperatursonen +10 til -10?

Finden

Sitat fra: lightningii på mandag 29. desember 2014, klokken 16:28
Bilen min ankom forhandler i dag! klargjøres umiddelbart, kan hente den nå på fredag eller mandag om en uke!
Å vi snakker da selvfølgelig om bil med VP! :)



Å nå er det fredag!  :-)   Venter spent på din tilbakemelding av bilen :-)

FreMen

Jeg venter spent på å høre fra forhandler om VP-bilen min, men det ender vel med at jeg må mase igjen....

Ohm

Sitat fra: Finden på fredag 02. januar 2015, klokken 09:05
Sitat fra: lightningii på mandag 29. desember 2014, klokken 16:28
Bilen min ankom forhandler i dag! klargjøres umiddelbart, kan hente den nå på fredag eller mandag om en uke!
Å vi snakker da selvfølgelig om bil med VP! :)
Moro.

de skal ikke gjøre så mye med bilen, så hvis du ringer hver halvtime utover dagen for å høre status, så får du den nok i dag. Du må avgi rapport om forbruk, og helst ta noen bilder av motorrommet og forbruket.



Å nå er det fredag!  :-)   Venter spent på din tilbakemelding av bilen :-)
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

D-Fender


Da har jeg avtalt henting av min bil til Onsdag, kl 10:00.

Gleder meg bare litt...


Sidewinder

Er vel ingen som har fått produksjonbekreftelse i senere tid?

alagerqv

Jeg har ikke hørt noe, bestilte i juli.

Dog vet jeg at ankomstgjengen på Bekkelaget har fått beskjed om å rydde plass til en haug med e-Golf'er...

lightningii

Rakk ikke å bli ferdig i dag  ;) får den mandag eller tirsdag.




Sidewinder

Sitat fra: lightningii på fredag 02. januar 2015, klokken 15:06
Rakk ikke å bli ferdig i dag  ;) får den mandag eller tirsdag.





Fantastisk...
Men skjønner ikke at det skal være så mye jobb når de først ankommer?

poskare

Fikk i dag estimert prod uke 6 og leveranse uke 9. Bilen ble bestilt 23 mars.... Nesten nøyaktig ett år!! :O

Råde

e-Golf | X75D

poskare

Selger mente at bekreftet dato kommer om noen dager...så håper på noe bedre datoer, men er nok lite sannsynlig....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA