Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

Sidewinder

Sitat fra: zapateria på tirsdag 23. desember 2014, klokken 08:52
Til de som har bestilt nylig, hvor lenge etter bestilling fikk dere produksjonsdatoen og forventet leveringstid?

Produksjonsbekrefelse får man 3-4 uker før produskjon iflg min forhandler.
Jeg bestilte i mai og har ikke hørt noe, en kjenning av meg bestilte i slutten av august. Han fikk da vite at det var ca 2000 biler som skulle produseres mellom våre biler på det tidspunktet. Jeg ville uansett ikke tatt det for gode ord, stoler ikke helt på noen før bilen står i oppkjørselen...

Ohm

Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

hans.ks

Gladnyheten som egentlig ikke er en gladnyhet, kun at bilen kommer "snart". :-)
E-Golf med ventepumpe.

Ohm

Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

lightningii

Som mange andre så får jeg nok en gang status på en bil jeg har bestilt gjennom offisiell VW forhandler gjennom media. Selv om jeg sendte mail i slutten av forrige uke, så evner ikke denne forhandleren å sende ut info/ status oppdatering. Som jeg har sagt tidligere. Sammenliknet med andre merker så får denne forhandleren og Møller stryk karakter. En ny bestilling av bil kommer aldri til å skje uavhengig å godt produktet er. For selv om  det muligens er et bra produkt, så er det likevel ikke verdt å gå gjennom alt dette tullet  bestående av rene løyner og feil informasjon. Da klarer jeg fint å kjøpe bil hos en av de som faktisk kan levere som de lover. Ikke en helgradering mot leveringstid. Hadde jeg visst at det hadde endt it sånn, så hadde jeg for lengst kansellert å kjøpt noe annet! Finner meg ikke i det en gang til.
God jul!

Råde

Sitat fra: Ohm på onsdag 24. desember 2014, klokken 11:00
Ikke mye nytt, men men.

http://www.dinside.no/932158/tredje-kapittel-om-vw-e-golf
Nok en gang er dinside "først" ("" da dette forumet er på forkant av det meste). Jeg tipper en av to mulige:
a) redaksjonen har en informant i dette forumet
b) en i redaksjonen har bestilt eGolf med VP og følger med her

God Jul, meningsfeller!
e-Golf | X75D

hans.ks

Blir ny bil med en bismak, men det skal ikke ta julegleden fra meg.. God jul til alle sammen!  ;D
E-Golf med ventepumpe.

ottcom

Hvis det kan være en trøst, er sansynligvis Kia Bil blant verstingene. Holdt ut i 4 mnd før jeg fikk kansellert kontrakten. E Golf medio januar - bekreftet av forhandler.

Elektrobilen


Lefsegokk

Sitat fra: Råde på onsdag 24. desember 2014, klokken 12:30
Sitat fra: Ohm på onsdag 24. desember 2014, klokken 11:00
Ikke mye nytt, men men.

http://www.dinside.no/932158/tredje-kapittel-om-vw-e-golf
Nok en gang er dinside "først" ("" da dette forumet er på forkant av det meste). Jeg tipper en av to mulige:
a) redaksjonen har en informant i dette forumet
b) en i redaksjonen har bestilt eGolf med VP og følger med her

God Jul, meningsfeller!
Journalister vet jo ingen ting om å innhente informasjon. Alle i VG kjenner svigersøstera til en som er involvert i noe. Det var det eneste de trengte å si på jobbintervjuet.


poskare


np

Min selger antok leveranse i Mars/April, fra andre kilder har jeg hørt Mai/Juni. (Bestilte 1. Desember.) Alt selgeren sa når jeg undertegnet kontrakten var: "Det vil nok gå en stund før du hører fra meg igjen." Var i utgangspunktet ikke veldig fornøyd med selgeren, men whatever. e-Golf er bilen jeg skal ha, etter nøye vurdering av alternativene. Ikke et alternativ å kjøpe noe annet...

God Jul!
NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

GreenBeHH

Sitat fra: np på torsdag 25. desember 2014, klokken 12:38
Min selger antok leveranse i Mars/April, fra andre kilder har jeg hørt Mai/Juni. (Bestilte 1. Desember.) Alt selgeren sa når jeg undertegnet kontrakten var: "Det vil nok gå en stund før du hører fra meg igjen." Var i utgangspunktet ikke veldig fornøyd med selgeren, men whatever. e-Golf er bilen jeg skal ha, etter nøye vurdering av alternativene. Ikke et alternativ å kjøpe noe annet...

God Jul!
Jeg har prøvekjørt eGolf to ganger og alle de andre (utenom Zoe).  Vi har en Tiguan som bil nr. 1 og da er en eGolf perfekt.  eGolf er en helt komplett bil med alt av utstyr til en grei pris.
Jeg har fått tilbud på en eGolf med varmepumpe og det ble 20.12 snakket om en levering i Q2-2015.  Når rapportene fra heldige eiere av eGolf med varmepumpe kommer på nyåret så tror jeg at leveringen flytter seg et stykke mot 2016.
eGolf m/varmepumpe, levert 22.05.2015

Sidewinder

Mens vi venter.....

FORVENTER PRISØKNING: Møllergruppen har ikke tatt steg for å sikre seg valutamessig. Direktør for konserninformasjon, Paul Hegna, i Møllergruppen mener hele bransjen må forberede seg på høyere priser


Spent på hvordan det slår ut for oss som venter....

http://ipad.dagbladet.no/2014/12/27/nyheter/innenriks/okonomi/kronekursen/36904837/

grorudklovnen

Sitat fra: Sidewinder på mandag 29. desember 2014, klokken 08:56
Mens vi venter.....

FORVENTER PRISØKNING:

Egolfen har allerede blitt 5000 for de som får levering i 2015. Valutapåslag kommer da i tillegg.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA