Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

hans.ks

Samme info jeg fikk sist fredag, som egentlig ikke er noe info spør du meg.. Bare at dette vil fortsatt ta noe tid og at dere må pent vente på at vi kommer med mer informasjon, derav mitt spørsmål om det egentlig er noen som er ankommet Norge. Dette er i bunn og grunn en ren farse og komedie og et hån mot oss kunder som har ventet i snart et år!

Beklager tøft språk, men nå burde det faen meg være gratis leiebil+10k i kompensasjon bare for at de holder oss for narr.
E-Golf med ventepumpe.

K S

Sitat fra: brenna på mandag 22. desember 2014, klokken 18:31
Jeg har ikke engang fått noe info om hvordan det gikk med godkjenningen fra forhandleren, så jeg er ikke veldig fornøyd!
Vet ihvertfall hvor jeg ikke skal kjøpe bil igjen!

Hvis du gidder å kjøpe bil nå, så tipper jeg du kjøper ny bil av Møller.

Jeg er sjeleglad for at Gumpen Lyngdal aldri ga meg tilbud.
Skrev kontrakt med Kia Sørvest første uken i september og mottok bilen nøyaktig en måned som lovet!
Til og med varmepumpe er den utstyrt med, som fungerer.

Lurer på om jeg har hatt min siste VW (har hatt fem stykker siden -99, en ett år gammel, de andre nye).

Håper virkelig e-Golf med VP er så bra at det er verdt å bli holdt for narr!

Råde

Sitat fra: K S på mandag 22. desember 2014, klokken 20:23
Håper virkelig e-Golf med VP er så bra at det er verdt å bli holdt for narr!
Antakelig er den ikke det. Men problemet er at man har vært bondefanget i noen måneder (og lenger skal det visst bli), og skulle man hoppe over til noen av de andre "affordable EVs" er det jo laaaange lister der også nå...
e-Golf | X75D

lightningii

Det en ren farse, jeg kommer ikke til å kjøpe VW igjen.
Forøverig så har min forhandler ikke sendt ut noe info..
Amatørmessig å rett og slett talentløst!

Sitat fra: Råde på mandag 22. desember 2014, klokken 20:30
Sitat fra: K S på mandag 22. desember 2014, klokken 20:23
Håper virkelig e-Golf med VP er så bra at det er verdt å bli holdt for narr!
Antakelig er den ikke det. Men problemet er at man har vært bondefanget i noen måneder (og lenger skal det visst bli), og skulle man hoppe over til noen av de andre "affordable EVs" er det jo laaaange lister der også nå...

ruben

Et forsinkelser som dette normalt i bil industrien?

Johnny

Er det bare meg, eller er det noen andre som synes at negativiteten har fått en uvirkelig dimensjon nå?

Bilen kommer når den kommer, og ingen er vel tjent med at alt ikke virker som det skal når bilen blir levert.

Selv har jeg en annen bil som nå skal selges en gang på nyåret, i stedet for litt tidligere denne høsten som opprinnelig planlagt. Relativt udramatisk for meg, og det må da gjelde de fleste andre også!
TMS og eGolf.

K S

Sitat fra: ruben på mandag 22. desember 2014, klokken 21:15
Et forsinkelser som dette normalt i bil industrien?

Nei.

Har kjøpt fire nye VW, har ikke vært problemer....

Råde

Sitat fra: Johnny på mandag 22. desember 2014, klokken 21:17
Er det bare meg, eller er det noen andre som synes at negativiteten har fått en uvirkelig dimensjon nå?

Bilen kommer når den kommer, og ingen er vel tjent med at alt ikke virker som det skal når bilen blir levert.

Selv har jeg en annen bil som nå skal selges en gang på nyåret, i stedet for litt tidligere denne høsten som opprinnelig planlagt. Relativt udramatisk for meg, og det må da gjelde de fleste andre også!
Du har litt rett, men det er to ting som vekker harme generelt:

1. Meget dårlig kundeoppfølging. Et nyhetsbrev hver uke, selv med teksten "vi vet ingenting mer" hadde vært en god hjelp.

2. Varmepumpen burde, som jeg tidligere har skrevet, vært ferdig testet i fjor vinter i Arjeplog.

Selv har jeg ingen bil å selge, men har hatt behov for bil siden september. Kjører nå en elendig og dyr leiebil for egen regning. Litt trekt er man jo...
e-Golf | X75D

ruben


Sitat fra: Råde på mandag 22. desember 2014, klokken 23:16
Sitat fra: Johnny på mandag 22. desember 2014, klokken 21:17
Er det bare meg, eller er det noen andre som synes at negativiteten har fått en uvirkelig dimensjon nå?

Bilen kommer når den kommer, og ingen er vel tjent med at alt ikke virker som det skal når bilen blir levert.

Selv har jeg en annen bil som nå skal selges en gang på nyåret, i stedet for litt tidligere denne høsten som opprinnelig planlagt. Relativt udramatisk for meg, og det må da gjelde de fleste andre også!
Du har litt rett, men det er to ting som vekker harme generelt:

1. Meget dårlig kundeoppfølging. Et nyhetsbrev hver uke, selv med teksten "vi vet ingenting mer" hadde vært en god hjelp.

2. Varmepumpen burde, som jeg tidligere har skrevet, vært ferdig testet i fjor vinter i Arjeplog.

Selv har jeg ingen bil å selge, men har hatt behov for bil siden september. Kjører nå en elendig og dyr leiebil for egen regning. Litt trekt er man jo...
Får du virkelig ikkje låne bil fra selger/møller når du må ha bil!?

Eg kan si mye fart om min forhandler, men bil har dei lånt til meg. Det eneste eg betaler er drivstoff.

Råde

Og nettopp det gjør meg ett hakk mer trekt, nesten opp i den uvirkelige dimensjonen.
e-Golf | X75D

Sidewinder

Jeg bestilte i midten av mai...
Har ikke fått en dritt, hverken leiebil
10.000 eller informasjon for den del..

lightningii

#881
Negativiteten tror jeg skyldes i veldig stor grad måten Møller og forhandlerene har fulgt opp VP problemet, forskjellsbehandling, uriktig informasjon, lovnader uten substans, egne oppdiktede årsaker til forsinkelser samt manglende evne til å følge opp. Videre en helgradering mot å gi en håndfast dato for når bilen kan leveres. Selv etter at det tilsynelatende problemet med VP er løst, så tror jeg ikke det er en som har fått en håndfast dato om når bilen kan hentes/leveres.


Sitat fra: Johnny på mandag 22. desember 2014, klokken 21:17
Er det bare meg, eller er det noen andre som synes at negativiteten har fått en uvirkelig dimensjon nå?

Bilen kommer når den kommer, og ingen er vel tjent med at alt ikke virker som det skal når bilen blir levert.

Selv har jeg en annen bil som nå skal selges en gang på nyåret, i stedet for litt tidligere denne høsten som opprinnelig planlagt. Relativt udramatisk for meg, og det må da gjelde de fleste andre også!

ottcom

Solgte min Golf diesel i går, etter hard kamp på finn.no.
Og fått mail fra forhandler (Møller Drotningsvik) at de kontakter meg rett over nyttår for levering av E-Golf med VP.
I mellomtiden får jeg teste ut kollektivtilbudet..
God jul til forumet.

zapateria

Til de som har bestilt nylig, hvor lenge etter bestilling fikk dere produksjonsdatoen og forventet leveringstid?

svha

Har fulgt med denne tråden fra dag 1 og har hatt mine dårlige erfaringer med selger.

Det jeg er mest skuffet/overasket over er det at Møller bil ikke engang kan forklare hvordan denne varmepumpen virker. Dersom det er slik at den først virker etter 30 minutter og bare tar overskuddsvarme fra drivverket så er dette en helt elendig "varmepumpe" og noe de kunne kuttet ut. Jeg tror heller på salgsbrosjyrene til VW. Merkelig at Møller skal vite dette så mye bedre og veldig skuffende at dette ser ut til å være en hvit løgn for å komme seg unna VP leveringsproblemer.

Jeg bestilte bil med VP i mars. Bilen kom i oktober, men da uten varmepumpe. Denne hadde mystisk nok forsvunnet fra bestillingen. Jeg har lest om at dette har skjedd med flere i denne tråden. For min del betyr det at jeg stilte meg bakerst i køen når bestilling på bil med VP ble lagt inn av selger i oktober.

En forsinket levering av VP kunne Møller bil ha håndtert mye bedre enn dette, med riktig og hyppig informasjon og lik informasjon til alle så hadde de sluppet mye av denne negativiteten.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA