Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

hans.ks

Ville ikke trodd på den for den saks skyld med tanke på hvor dårlig/totalt fraværende av info mange har fått fra sine selgere. ;-)
E-Golf med ventepumpe.

Bawler

All info er med en klype salt frem til dagen jeg får beskjed om å hente bilen, for NÅ står den hos forhandler.

(Så har den kommet uten varmepumpe..)  :P
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

Rio

Litt realisme:

Møller gjengir den informasjonen de får fra VW i Tyskland. Hvis selgeren gjengir at bilene skal stå til uke 51, så er jo det svaret frem til uke 51 eller de får ny informasjon. Dette er knapt selgerens feil.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

hans.ks

#753
Realismen er at når en går til en investering til 250k++ på en nybil så bør en forvente litt oppfølging fra selger! Ikke at en må oppsøke/purre etc på opplysninger, hvilket er inntrykket veldig mange sitter igjen med. Det heter noe så elegant som kundeservice.

Tror ikke på at bilen er kommet før jeg setter nøklene i tenningen og at ventepumpa er hvor den skal være. ;-)
E-Golf med ventepumpe.

Rio

Selvsagt, men ingen selgere har noe mer opplysninger enn det de fikk fra VW i oktober, inntil de fikk en oppdatering denne uken.

Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

hans.ks

Fikk de det? Jeg har ikke hørt noe fra min selger..
E-Golf med ventepumpe.

lightningii

Uansett hva bilselgere måtte lire av seg så vet Møller inderlig godt nå at det er mange som venter på en oppdatering ifm uke 51. Neste uke kan ikke gå forbi uten at de blir nødt å komme ut med info. Videre så tror jeg at saken har fått en del oppmerksomhet i media, å dermed så forbreder de nok en pressemelding ift en status neste uke.

FreMen

Jeg er 100% enig med hans.ks, nesten så jeg mistenker at han også bor i indre Østfold....

afo

Eller i Oslo..
Møller skøyen flytter til Lysaker nå. Åpner der 5.1. Blir spennende å se om det påvirker tidsbruken til de ansatte, slik at det blir enda mindre tid på oss som har bestilt e-golf.

phingoc

Leser at flere som har signert eGolf med vp i slutten av november/starten av desember har fått estimert levering i januar/februar?

Jeg signerte min egolf hos Møller Follo i starten av november og ble forespeilet en levering rundt april. :\
2015 Tesla Model S 85d
+ 2013 Mercedes C63 AMG (Brabus har herjet med den, 600 ish hester)
----------------------
= over 1000hk i garasjen! :D

afo

Sitat fra: phingoc på torsdag 11. desember 2014, klokken 22:08
Leser at flere som har signert eGolf med vp i slutten av november/starten av desember har fått estimert levering i januar/februar?

Jeg signerte min egolf hos Møller Follo i starten av november og ble forespeilet en levering rundt april. :\

Mange av oss har ventet siden februar/mars  >:(

Em

Det stemmer garantert ikke,det er kun de bilene som er ferdig produserte t.o.m uke 44 som kommer nå i januar! Og jeg er sikker på at de kommer, de tør ikke holde igjen disse ferdigproduserte bilene lenger nå. Hvis det skulle bli ytterligere forsinkelser må de ut med MYE i kompensasjon for at folk skal gidde å ta imot en bil som ja,nærmer seg 6 mnd gammel!  Nei,jeg er sikker på at de tør ikke annet enn å levere ut de bilene i januar!

Råde

Sitat fra: phingoc på torsdag 11. desember 2014, klokken 22:08
Leser at flere som har signert eGolf med vp i slutten av november/starten av desember har fått estimert levering i januar/februar?

Jeg signerte min egolf hos Møller Follo i starten av november og ble forespeilet en levering rundt april. :\
Det kan jo hende at de overtar kansellerte kontrakter. Det er en del som hopper fra.
e-Golf | X75D

Rio

Sitat fra: phingoc på torsdag 11. desember 2014, klokken 22:08
Leser at flere som har signert eGolf med vp i slutten av november/starten av desember har fått estimert levering i januar/februar?

Jeg signerte min egolf hos Møller Follo i starten av november og ble forespeilet en levering rundt april. :\

Som nevnt, det er en del avbestillinger man kan få tak i. Dette er ferdigproduserte biler, og du kan ringe rundt til forhandlere for å høre om de har noen.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

tallyho

Mail fra Møller i dag:
"Hei!

Bilen din produseres denne uken. Kvalitetskontrollen på varmepumpe skal utføres neste uke, og VW regner med at det går i orden, og da blir bilene oppgradert og sendt ut fortløpende. Jeg regner med å få ny innformasjon ila neste uke."

Bestilt 22.4.14 med varmepumpe. Opprinnelig produksjonsdato var 30. okt. Levering ultimo januar. Yess ;D
2015 E-Golf
2016 Tesla S90D
2016 Tesla 3 reservert

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA