Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

mihkku


Bawler

Flere som har dårlig oppfølging fra Møller i haugesund?
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

ruben

Sitat fra: Bawler på søndag 07. desember 2014, klokken 15:36
Flere som har dårlig oppfølging fra Møller i haugesund?

Jepp. Helt elendig oppfølging i Haugesund. Eg venter på bil uten VP som skulle vært levert.
Hadde eg ikkje ringt å spurt hadde eg sikkert ennå ikkje fått noe telefon fra dei.

sveima

Sitat fra: Bawler på søndag 07. desember 2014, klokken 15:36
Flere som har dårlig oppfølging fra Møller i haugesund?

Helt forferdelig.. Har vel kommet 2 mailer med feil info - det er vel alt..

ruben

Sitat fra: sveima på fredag 26. september 2014, klokken 18:14
Bestilte 01.04 med VP. Selger ringte idag å bekreftet levering senest 1 desember.
Fikk du bilen til 1 desember?

ottcom

Møller vil kontakte meg i begynnelsen av januar for å avtale levering av bilen, E-Golf m/ varmepumpe.
Iflg mail mottatt i går ettermiddag. Leveringssituasjonen ser jo ut til å være under kontroll??


hans.ks

Blir sikkert slutten av januar før du ser bilen.. :-)
E-Golf med ventepumpe.

Råde

e-Golf | X75D

Sonus

Ryktene sier at alle biler som er mellomlagret i Tyskland nå sendes til Bekkelaget hvor de igjen lagres inntil VW-fabrikken gir klarsignal til utlevering til forhandlere/kunder i uke 51 om alt går greit. Det vil jo si at disse bilen allerede må ha fått "oppgraderingen" og at VW er rimelig sikker på at den funker(?). Isåfall må det vel dette bekrefte at det er snakk om software som man kan utbedres her i Norge i og med at de tør sende bilen hit.

Råde

Sitat fra: Sonus på tirsdag 09. desember 2014, klokken 17:05
Ryktene sier at alle biler som er mellomlagret i Tyskland nå sendes til Bekkelaget hvor de igjen lagres inntil VW-fabrikken gir klarsignal til utlevering til forhandlere/kunder i uke 51 om alt går greit. Det vil jo si at disse bilen allerede må ha fått "oppgraderingen" og at VW er rimelig sikker på at den funker(?). Isåfall må det vel dette bekrefte at det er snakk om software som man kan utbedres her i Norge i og med at de tør sende bilen hit.
Fakta er derimot at min bil fremdeles sto i hodenhagen i går...
e-Golf | X75D

EV - Driver

Sitat fra: Råde på tirsdag 09. desember 2014, klokken 17:14
Sitat fra: Sonus på tirsdag 09. desember 2014, klokken 17:05
Ryktene sier at alle biler som er mellomlagret i Tyskland nå sendes til Bekkelaget hvor de igjen lagres inntil VW-fabrikken gir klarsignal til utlevering til forhandlere/kunder i uke 51 om alt går greit. Det vil jo si at disse bilen allerede må ha fått "oppgraderingen" og at VW er rimelig sikker på at den funker(?). Isåfall må det vel dette bekrefte at det er snakk om software som man kan utbedres her i Norge i og med at de tør sende bilen hit.
Fakta er derimot at min bil fremdeles sto i hodenhagen i går...
Har ikke hørt fra forhandler og han har så langt holdt meg svært godt oppdatert, så dermed har jeg liten tro på at bilene nå er sendt til Norge.
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

Bawler

Sitat fra: sveima på mandag 08. desember 2014, klokken 19:25
Sitat fra: Bawler på søndag 07. desember 2014, klokken 15:36
Flere som har dårlig oppfølging fra Møller i haugesund?

Helt forferdelig.. Har vel kommet 2 mailer med feil info - det er vel alt..

Og de måtte jeg mase for å få..

Men i dag fikk jeg faktisk en mail

"Hei,

Vi har i dag fått vite via importør at alle biler som er ferdig produsert med varmepumpe, men har stått igjen på fabrikk, blir sendt til Oslo denne og neste uke.
Der vil de stå til kvalitetskontrollen blir godkjent i slutten av uke 51.

Dersom kvalitetskontrollen blir godkjent vil alle bilene oppdateres og sendes ut til forhandlernettet. Vi kan derfor ikke vente å levere noen av disse bilene i år, men tidligst fra uke 2 i 2015.

Mer informasjon sendes ut når vi får svaret på kvalitetskontrollen.


Med vennlig hilsen
Møller Bil Haugesund AS"
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

Ohm

Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

lightningii

#748
Håper dette er tilfelle. Troverdigheten til Møller er tynnslitt å jeg stoler ikke på noe de kommer med uten bevis..

Og de måtte jeg mase for å få..

Men i dag fikk jeg faktisk en mail

"Hei,

Vi har i dag fått vite via importør at alle biler som er ferdig produsert med varmepumpe, men har stått igjen på fabrikk, blir sendt til Oslo denne og neste uke.
Der vil de stå til kvalitetskontrollen blir godkjent i slutten av uke 51.

Dersom kvalitetskontrollen blir godkjent vil alle bilene oppdateres og sendes ut til forhandlernettet. Vi kan derfor ikke vente å levere noen av disse bilene i år, men tidligst fra uke 2 i 2015.

Mer informasjon sendes ut når vi får svaret på kvalitetskontrollen.


Med vennlig hilsen
Møller Bil Haugesund AS"
[/quote]

Dannyboy

Endelig! Nå sendes de ferdigproduserte eGolfene med varmepumpe fra Tyskland. De vil bli oppgradert i Norge, og distribuert forhandlerne etter godkjennelse uke 51. Min bil ble produsert uke 38 og har stått lagret siden.
Tør nesten ikke tro på meldingen fra min selger... 8) :P
E-Golf Intro Night Blue m/vp levert 16.1.15

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA